hannetroll Skrevet 16. juni 2008 #1 Skrevet 16. juni 2008 Fikk satt inn ett egg på fredag og er nå på rugedag 3. Har ganske sterke "menssmerter", særlig på morgenen. I dag morges var det såpass vondt at jeg vara på nioppet til å ty til Paracet, men lot det være. Smertene forsvant etter litt. Er dette noe å bekymre seg over?
Håper_78 Skrevet 16. juni 2008 #2 Skrevet 16. juni 2008 Hei Krusemynte Jeg hadde også menssmerter tidlig - varte til og med rugedag 3. Skikkelige smerter - måtte virkelig sjekke hele tiden om det ikke var mensen som kom. Men ingen blødning, heldigvis... Nå er jeg på rugedag 5 og kjenner ikke noe særlig, annet enn litt stikking nederst i magen. Jeg velger å ta det som et tegn på at det "skjer noe" nedi der. Får du virkelig plagsomme smerter er det nok lurt å ringe klinikken, men ellers ville jeg bare fortsatt å nyte rugetiden og alt som skjer med kroppen i denne perioden. ;-) Lykke til!
catine Skrevet 16. juni 2008 #3 Skrevet 16. juni 2008 Jeg regner den dagen man setter inn egg som rugedag 1. Er det feil? Sorry å avbryte her alså Men for å svare på innlegget, så har jeg hatt mye stikninger i underlivet i begynnelsen av rugetiden, men ikke noe som gjør veldig vondt. Er egentlig bare glad for å kjenne noe der nede..
hannetroll Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 17. juni 2008 Hmm. Har også lurt på hvilken dag som regnes som nummer 1. Første dag etter innsetting eller dagen man setter inn?
Sunniva78 har to små Skrevet 17. juni 2008 #5 Skrevet 17. juni 2008 Hei dere! Rugedag 1 er dagen etter innsetting:-) Angående menssmurringer så hadde jeg det nesten hele 1.trimester... Ikke hver dag, men de kom og gikk. Noen ganger var det mer smerter enn murringer også. Så det er helt normalt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå