Gå til innhold

Yogi Womans' Fitness te anbefales

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har prøvd det meste av slankeproduketer, og det meste har vel ikke fungert. Nå vil jeg dele min erfaring pm Yogi sin Woman's Fitness forbrenningste. Jeg har vikrelig ikke gjort annet enn å drikke denne teen i en uke, to ganger daglig og har gått ned 2 kg så langt.

Jeg vet dette ikke er så mye, men jeg synes det er utrolig ettersom jeg KUN har drukket teen. Jeg vet at den er vanndrivende, men den skal også virke avførende og øke forbrenningen. Det rare er at jeg har hatt mey mere energi og jeg har ikke vært så sulten.

Jeg sliter vanlighvis med litt for godt apetitt og det er vanskelig å gå rundt så sulten. Denne teen hjelper virkelig.

Jeg har tidligere gått ned nesten 25 kg, men har endel å ta av, så dette er en god start.Anbefales til alle som vil ha litt drahjelp.

Du kan kjøpe den på helseksotforretninger,Ultra eller Meny

Lykke til alle sammen

P.S Kan gi tilbakemelding om en stund igjen

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138015009-yogi-womans-fitness-te-anbefales/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Jeg vil tro at den er helt ufarlig å drikke mens du ammer, men du kan jo evt. spørre legen din for sikkerhets skyld.

Den inneholder:Rosmarin,brennesle,nype,rød te,lavendel,ingefær,fennikel,lakrisrot,kanel,svart pepper,kardemomme og kryddernellik

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...