Gå til innhold

Hei-Hei! Noen på min alder her inne?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så hyggelig å få respons:)

Ja, synes også dette er en fantastisk tid å bli foredre på!

Traff Helten først for snart 4 år siden:) Nå venter vi nr2 og drømmen er 3 barn før jeg legger inn årene:)

Har dere prøvd lenge før spira satt?

Vi begynnte i juli i fjor, MA i nov og SA i jan. D er fremdeles nervepirrende og mye flying på toalettet for sjekk. Men begynner sånn smått å få tro på at dette kansje kan gå bra! Var på UL i uke 7+1, allt var bra da:)

Annonse

Hei

Det er jammen spenstig å satse på 3 barn nå. jeg er så kvalm og dårlig for tiden, at bare tanken på de neste 6 ukene får meg til å miste motet;)

Vi har holdt sammen i 20 år til høsten, og fikk jo barn tidlig. Trodde vi var ferdig med småbarn, men da jeg ble gravid i fjord høst, ble vi kjempeglade, og var virkelig klar for å bli foreldre igjen. Var gravid med eneggede tvillinger, men måtte avslutte svangerskapet halvveis. Det var en kjempesorg, og vi bestemmte oss for å prøve igjen. Dette er faktisk vårt første planlagte barn.

Skjønner hva du mener med nerver og toalettsjekk, men dette kan vi ikke påvirke, og vi må jo ha som utgangspunkt at det går bra. Så, og fikk høre hjerteslagene på UL forrige uke, og det var stas. Har tilbud om morkake prøve og fostervannsprøve, men har ikke bestemt oss for hva vi ønsker. Vanskelige valg

Lykke til videre, "snakkes"

Jeg er "bare" 31, førstegangsfødende, men når den blivende far er 50 så identifiserer jeg meg gjerne med dere "modne", fremfor de som er yngre enn meg.

Jeg har en venninne som ble mor første gang som 40-åring,mens far var 47, og det har gått kjempeflott,både i svangerskapet og i etterkant. Deres barn er nå snart tre år og de er en veldig lykkelig familie.

Jeg er 36, og venter nr 2. Mannen min har to gutter fra før, så dette blir hans 4. barn.... Vi hadde ikke planlagt denne siste, men sønnen vår er et og et halvt år, og det blir fint for han med "ordentlig" søsken. De andre to bor i Stavanger, og er hhv 7 og 9 år, så det blir ikke helt det samme. Vi skal på første UL neste uke, og jeg er spent på om vi får høre et eller to hjerter.....:-) Jeg er svær som et fjell allerede:-( Lykke til alle modne mødre!!!

Annonse

Jeg er 38 år. Har 3 barn fra før; gutt på 16, jente på 10 og jente på 3. Nå har jeg akkurat vært på ultralyd og funnet ut at jeg venter nr.4 og 5!!! Tvillinger altså:) Det var et aldri så lite sjokk, men velkommen skal de være:). Termin den 28. januar

Hei-Hei!

Så gøy å se at d er flere av oss litt modne her inne:)

titti70: WoW- gratulere med tvillinger:) Er d tvillinger i familien fra tidligere?

Rose:) Hei, hvordan går d? Kjempekos å treffe andre fra trådeninne på bg! Håper flere følger på snart. Vi hadde jo et orntli gravid-booom i januar, vært stille siden......

Med meg går d bare bra! Kvalmen har gitt seg, sliter litt med halsbrann til tider og booobsa er fine og stooore:) Fremdeles mye trøtt, vanskelig å etterkomme søv, med full jobb, husarbeid og aktiv turbo i hus. Får tatt en del igjen i helgene og nå nærmer d seg ferie! 14 dager å jobbe igjen:) På mandag skal vi til genetisk veiledning. Har ikke vært på d før, så d skal bli intressangt!

Vel, fortsatt riktig god lørdag til dere alle!

Jeg er 33 år, og har to små jenter fra før. En litt over 3 år og en på 15 mnd. Ja, det blir tre tette... :-) Håper de får mye glede av hverandre når de blir stor.

Bor i Nordland, men er egentlig fra Oslo...

Bra at vi er flere som er "modne" ;-)

Hei igjen!

Joda, det er flere tvillinger i familien. Bestemora mi er tvilling og har selv fått tvillinger, så det var vel min tur nå:) Arti er det i allefall. Men jeg tror egentlig ikke det er "arvelig". Jeg har hørt at vi "litt modne damer" slipper flere egg i slengen, så sjansen til å få tvillinger øker med alderen. Det er sikkert fordi vi skal komme fortere i overgangsalderen og få slappe av fra barnefødsler og barnestell;-)

Ha en fin dag!

Heisann, D&G. Hyggelig å se deg her inne.

Jeg er 33 og blir 34 før vi får vårt førstefødte :) Hadde en MA i desember, men så en levende spire for en uke siden. Håper det går bra denne gangen. Er jo også inne på tråden vår på "Bli gravid".

Min termin blir ca. 30.jan'09.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...