Gjest bissen Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Hadde en drittlege som stakk den rett gjennom livmoren under innsetting, au au. Andre det har skjedd med? Hadde smerter veldig lenge etter operasjonen..så teit at man ikke får erstatning for sånne ting.
Huldr@. Skrevet 20. juni 2008 #2 Skrevet 20. juni 2008 Jeg opplevde det samme som deg, legen stakk hull på livmoren da han satt den inn. Gikk med smerter lenge før det ble konstatert at spiralen ikke var i livmoren, og de måtte operere den ut. Jeg var livredd for narkose, så det var en stor påkjenning for meg hele operasjonen. Men jeg hadde ingen problemer i etterkant. Jeg sjekket ikke opp i dette med erstatning, men jeg vurderte å søke om pasientskadeerstatning - i alle fall få refundert utgiftene til spiralen, den koster jo litt.
Gjest bissen Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Dumme leger:) Legen min stakk nesten hele spiralen gjennom. Uff, skjønner operasjonen var en påkjenning da. Jeg ble veldig dårlig av denne narkosen og ble liggende to dager. Jeg fikk spiralen dekket privat av fastlegen, det kan du faktisk kreve. Jeg fikk til slutt mast meg til å få dekket noe av personlig tapt inntekt hos meg og samboer, jeg var hjemme med premature tvillinger på 6 mnd, så samboeren tapte flere uker lønnet arbeid. Skadeerstatning har man ikke krav på, jeg sjekket overalt og gikk til advokat. Legen min gjorde så mye feil også, tulling. Anbefaler alle til å dra til gynekolog dersom man skal sette inn spiral!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå