IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Hei, Som noen av dere vet har min kone nå fått satt inn to egg I dag er slutten på rugedag 8, og hun lurer på en ting: Siden rugedag 5 har hun hatt lette smerter nederst i magen, kanskje slike murringer eller stikking som noen beskriver. Men de blir verre mens hun tisser, og rett etterpå hun har tømt blæra. Er det noen andre som har opplevd dette? Jeg ser at hun noen ganger har direkte vondt når hun kommer ut fra badet, og kan jo bli litt bekymra for det ene og andre..
lillebie på`n igjen Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 huff får håpe det ikke er en infeksjon da? jeg fikk jo infeksjon etter vannskanningen min, og det var vondt når jeg tissa og etterpå! håper jo selvfølgelig det er baby på gang for dere , men se det an, bedre å gå til legen en gang for mye enn for lite :-)
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Hmm, skummelt. Men hadde du ikke andre symptomer, som feber da du hadde infeksjon? Fikk nemlig beskjed etter vi tok kontakt med klinikken ang. kvalme og oppkast, om at hvis det var feber involvert, måtte vi på antibiotika.
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 16. juni 2008 Noen andre som har hatt slike smerter, og som kjenner seg igjen? Hun er jo i helt fin form, ingen feber eller andre smerter borsett fra denne stikkingen helt neders i magen, som er verre når man tømmer blæra og rett etterpå..
lillebie på`n igjen Skrevet 16. juni 2008 #5 Skrevet 16. juni 2008 jeg hadde ikke feber, menm legen så på UL at det var væske der inne, som er tegn på infeksjon, men hadde antageligis fått feber om jeg ikke fikk behandling da..,.. meen jeg har vært gravid en gang tidligere (som jeg senere mistet) og symptomene mine på at jeg var gravid var mens murringer og stikkinger i magen på hver side ! kan ikke være det da?
monika70 Skrevet 16. juni 2008 #6 Skrevet 16. juni 2008 Hei! Dette kjente jeg meg igjen i!! Jeg hadde også en del "murringer" i magen fra dag 4-5. På rugedag 8 hadde jeg bare så vondt da jeg hadde vært og tisset. Tok med en urinprøve til fastlegen, og der ble det tatt en urinstix som slo ut på alt! En urinveisinfeksjon/blærekatarr som vi sier. Fikk en antibiotikakur, og er nå symptomfri for dette. Derfor vil jeg anbefale å ta med en urinprøve for å sjekke om det er det, isåfall bare for å utelukke! Det hører med til historien at den dagen var alt bare bånn for meg, fredag den 13. men endte bra - med en positiv digital test på kvelden! Føler at jeg svever om dagen! Men tar ingenting for gitt - skal ta blodprøva på fredag. Dere da?
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 16. juni 2008 Nå har jeg hørt med klinikken, men har ikke fått svar enda. Utelukker ikke en infeksjon, selv om kona er i god form. Bare en smule hormoniell. Håper det er et godt tegn *hehe*. Litt mindre vondt i dag, selv om hun kjenner at det foregår noe der inne. Vi er på rugedag 10 i dag, så vi tenker vi venter et par dager til med testing
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 16. juni 2008 Som dere nevnte her, sier også klinikken at det høres ut som en blærebetennelse. De nevnte heldigvis også at det ikke går utover graviditetssjansene, og det var godt å høre Så da blir det tur til fastlegen. Tror aldri vi hadde tenkt så langt som dette selv, da ingen av oss har hatt noe sånn tidligere, så takk skal dere ha
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå