Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har egg utak på riksen i uke 27. icsi flere der ute?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei catta, jeg skal på uttak i uke 27 også riksen, skal på cyste kontroll på tirsdag, sprayer og sprayer , Har blitt en hormonbombe og mannen min går lett på tå...har du bivirkninger av spray? når skal du beg m sprøyter?

Skrevet

Hei jenter!

Jeg skal også til uttak på Riksen uke 27:) (Icsi her også)

Sprayer og er sliten og kvalm. Gleder meg til å komme i gang med sprøytene:)

Lykke til videre!

Skrevet

så gøy. er koselig at det er flere på samme sted. kanskje vi møtes i koridorene der.

Jeg skal på cyste kontroll på onsdag og etter som jeg forsto skal jeg da starte med sprøytene da samme kveld.

Er hjemme sykemeldt.

Har endel bivirkninger som er ganske ubehagelige men ikke hissig.

Men mye smerter i muskler, vondt i hodet, og en hel haug andre. kroppen min liker ikke suprecur i hvertfall...

Dette er i hvertfall mitt første forsøk så blir spennede å se hvordan det går. har dere prøvd før eller?

Skrevet

Ja litt artig å følge med hverandre her, jeg har vært utrolig ustabil og fysen denne perioden med spray, merket at jeg har orket mindre på trening også,er deppa og glad på samme tid,ha ha men dette er mitt 2 forsøk husker ikke så mye fra det forrige som var for var 6 år siden, fikk tvillinger den gangen.))

Skrevet

Oj, så heldig du var som fikk tvillinger!!!

3. gangen for meg med disse medisinene, synes bare det blir verre for hver gang...

Første gangen jobbet jeg hele tiden, og var bare litt sliten på slutten. Andre gangen ble jeg sykemeldt etter to uker med hodepine, kvalme og helt utmattet. Denne gangen ble jeg kvalm og ustabil etter noen få dager... Kanskje det er psykisk også...?

Legen ville bare sykemelde meg for en uke, så jeg skal tilbake til henne på onsdag. Gruer meg voldsomt, for jeg vil absolutt ikke på jobb, og er redd jeg må "krangle" meg til videre sykemelding.

Får vel håpe at det blir litt lettere fremover, men sjansen er vel liten for det;) Det er slitsomt dette her, men forhåpentlig verdt det til slutt:)

Skrevet

huff håper ikke det blir værre for hver gang... ja vi får krysse fingre for at det fører til den største glede. da glemmer man det kipe:)

Skrevet

Hei igjen, ikke rart Wannabemamma har vært kvalm, hun fikk nemelig en posetiv test idag:)))) Så da er det vi to som skal på uttak snart, jeg var på riksen idag, ingen cyster og slimhinnen var tynn og klar for sprøyter, så jeg starter m sprøyter på torsdag...enn deg da??

Skrevet

Samme her var på riksen i går og skal begynne på sprøyter i dag. men gravid? mens hun har gått på suprecuren?

• 2 uker senere...
Skrevet

tenkte kanskje det hadde kommet flere uke 27 jenter jeg da :)

Skrevet

hei er det bare vi to her inne eller.., hvordan går det med deg? jeg var på ul idag og hadde 7-8 follikler mellom 15-17 mm, jeg føler meg stinn og det presser i eggstokkene... skal stikke 2 ganger til m gonal f også skal jeg på uttak tirsdag..du da hvordan føler du deg???

Skrevet

Hei.

Føles nesten som eggstokkene mine prøver hoppe ut av kroppen min...ganske ubehagelig hele greia..

Var på Ul i dag og hadde store nok eggposer de var 18 mm så skal ha egg utak da på mandag kl 09.

Må si jeg gleder meg veldig til å få de eggene ut av kroppen min gitt.. hehe.. du da alt bra?? hadde siste stikke dag i dag foresten:)

Tror bare det er oss 2 i uke 27 her.... når hadde du time i dag??

Skrevet

hei jeg hadde time 1230 igår:) Ja gleder meg også til å få ut eggene,dette har vært tøffere enn jeg kan huske fra forrige gang vært veldig ustabil.., vi får håpe vi har egg inni folliklene våre og at de blir befruktet:))Lykke til på mandag da, dette blir så spennende!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...