rakosy Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 jeg er født 20.01.87 mannen min er født 13.09.81 det store spørsmålet er når jeg får positiv graviditets test ;-)
missmoi Skrevet 17. juni 2008 #6 Skrevet 17. juni 2008 Hei Jeg er helt ny på å spå dette med graviditet på noen, holder på med tarot. Kan jeg få fornavnet ditt? Enten her eller send meg det på pm, så skal jeg prøve å se om jeg får opp noe =)
rakosy Skrevet 17. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 17. juni 2008 Ragnhild (sent svar p.g.a ustabilt nett ) Takk =)
missmoi Skrevet 18. juni 2008 #8 Skrevet 18. juni 2008 Hei. Jeg er litt usikker her...men muligens juli/august. Lykke til!
rakosy Skrevet 18. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 18. juni 2008 å, så bra =) har sett for meg selv som gravid da jeg skal i dåp i august =) hjertlig takk, skal si ifra om det stemmer jeg =) kan du finne ut om hvilket kjønn det evt blir? er tidligere spådd med ring over håndleddet at jeg sku få gutt,så jente.. spent på om det stemmer og jeg ;-) kan du og finne ut om hvor gammel hunden min blir? han ble 4 år i januar og heter Chaplin? hjertlig takk enda en gang =)
missmoi Skrevet 19. juni 2008 #10 Skrevet 19. juni 2008 Hehe, vi får håpe at kortene viste rett på deg da =) gi meg gjerne beskjed om det stemte!! Har ikke lært meg så kjæmpe masse om å lese kortene på forskjellige ting, men føler min intuisjon også. Vet ikke hvordan jeg skal få frem kjønn, eller å spå langt fram i tid..år å sånt. desverre, kanskje noen andre kan hjelpe deg me de andre spørsmålene dine =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå