Gå til innhold

Noen her fra Moss?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei.

Jeg bor i Våler, rett utenfor Moss (5 min fra Mosseporten). Jeg er 26 år og gravid i uke 12 for første gang. Jeg er ikke herfra opprinnelig, men har bodd her i 3 år. Har et par venninner her som er gravide, men alltids kjekt med flere:)

Hei baby01/09. Så hyggelig. Jeg bor i Halden nå, men flytter i sommer. Opprinnelig Mossejente, men ikke bodd i byen på over 10 år. Kan man sende privat post til hverandre her inne på BIM? Har bare vært her i 3 dager og ikke gjort meg helt kjent ennå ;)

Hei igjen.

Har ikke peiling på om vi kan sende privat mail.... Ny her inne jeg og:)

Jeg skal på Volvat for ultralyd på torsdag. Må bare sjekke at alt er bra der inne, merker knapt at jeg er gravid, bortsett fra at jeg er sliten og trøtt. Har hatt noen uker med litt nedsatt matlyst, ellers ikke hatt noen symptomer. Må bare sjekke at det er liv:) Hvordan er formen din da?

Jeg er i topp form jeg oxo. Skal på ultralyd på Volvat på tirsdag jeg av samme grunn. Lurer på om det er noe der. Du må ha lykke til da. De er veldig hyggelige og søte der inne. Spent på å høre hvordan det gikk!

Min mail adresse er [email protected] om du vil bli bedre kjent. Greiere å skravles der enn på denne linken.

;)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...