Håpfull_06 Skrevet 15. juni 2008 #1 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg veier nå 73 kg nesten, og er akkurat innenfor normalgrensa. Men jeg skal også holde meg innenfor. Planen min er å gå ned noen kg til sånn ca 63 (da er jeg komfortabel med meg selv), men jeg skal jo også begynne å trene..så da spørs det jo på hvor mye som blir muskler;) Kan jeg spise havregrøt til frokost? Hva spiser jeg til lunch? Rent kjøtt og grønnsaker til middag? Omelett til kvelds (bare hvita i egget) ? Burde jeg spise noe knekkebrød eller brød? Finnes det noe som kan hjelpe med matlysta? Tar krom, og det hjelper på søtsuget, men jeg blir så forbaska sulten av det:/ Ser på helsekost at de har mye rart. 30 days, biodrain og reductol? Er disse bare tull? Jeg har rockering som jeg skal bruke flittig (har brukt den noen uker allerede), og så har jeg en ministepper jeg har begynt å bruke også. Hatt den et års tid, men det siste halve året har dte blitt lite ja:/ Hvor mye bør jeg rocke og gå på steppern hver dag? Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138014097-i-morra-begynner-jeg-flere-som-begynner-da-trenger-litt-dytting-mange-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-her/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dynamite Skrevet 15. juni 2008 #2 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei.Ja jeg skal også begynne i morgen. Jeg har selv endel kg å bli kvitt, menklart å starte litt denne uken og gått ned 1,7 kg uten å gjøre så mye. Jeg vil anbefale deg Yogi sin forbrenningste som heter Woman's fitness. Den virker bra.Jeg tror jeg har gått ned denne uken p.g.a den. Jeg er ikke så sulten som jeg pleier å være. Jeg har tidligere gått ned nesten 25 kg så jeg vet godt hva jeg skal spise o.s.v, men det er vanskelig å komme igang alikevel. Ja du kan spise havregrøt til frokost, bare ikke med sukker på.Ta ev.t litt lett syltetøy på. Til lunch spiser jeg ofte et par Ryvita knekkebrød, eller du kan jo spise litt frukt eller Yoplait sin lett youghurt. Til middag spiser jeg kyllingfilet, eller bruk karbonadedeig eller kyllingkjøttdeig.Wok grønnsaker med ris f.eks. Omelett kan du fint spise til kvelds.Da jeg gikk ned 25 kg, spiste jeg eggerøre nesten hver dag til lunch. Husk å ikke spise for sent om kvelden. Jeg spiste 4 måltider om dagen og lot det aldri gå mere en maks 4 timer mellom hver gang du spiser. Du kan gjerne ta litt frukt eller en youghurt som mellommåltid i tillegg.Bare husk å ikke spise for mye frukt på en dag, da mye av frukten inneholder endel sukker. Lass opp grønnsaker på brødskovene eller knekkebrødet.Det smaker bedre og ser delikat ut.Agurk, salat og tomater har jeg brukt på det meste eller siden av det meste.De fyller også opp litt. Lykke til Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138014097-i-morra-begynner-jeg-flere-som-begynner-da-trenger-litt-dytting-mange-sp%C3%B8rsm%C3%A5l-her/#findComment-138014583 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå