nr.4 i oktober Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Har lyst på en god, tradisjonell vogn denne gangen og har "rett og slett" begynt å vurdere en Simo Duo. (Har vært innom "alle merker" iløpet av mine forhenværende 3 baby/småbarnsperioder, alt fra Brio til Teutonia, TFK, Janè osv..) Går nå inn i en ny med 4. mann, (selger vognene raskt når de ikke trengs mer nemlig..) og vurderer altså Simo Duo, (vil ikke ha kombivogna.) Noen med erfaringer fra Simo Duo, (og da den som er vendbar?) Er den ok å trille? Romslig i bagen osv?
Chruo Skrevet 18. juni 2008 #2 Skrevet 18. juni 2008 Jeg har akkurat fått min nye vogn i hus idag. Det er en rød simo duo vogn. Jeg synes den er kjempefin! Romslig bag!
MissKitty Skrevet 22. juni 2008 #3 Skrevet 22. juni 2008 Jeg kjøpte Simo Duo 2006 modell til babyen som kom i 2007, han er snart 11 mnd og ligger i den hver dag fortsatt. Begynner å bli litt kort i bagen nå, men han er vel nærmere 80 cm lang også. Bredden er ikke noe problem. Jeg er fornøyd med Duo vogna, og kjøpte den nettopp fordi bagen er stor. (Og jeg syns den er penest og se på). Jeg har enda ikke begynt å bruke sportsvogn delen, men gjør det vel snart. Litt upraktisk å måtte flytte over kalesjen, så når jeg først tar den i bruk, så legger jeg bort bagen. Trilleegenskapene? Har ikke noe å sammenligne med.. Men nok luft i hjula, så går den så lett og fint, så. Jeg har til og med kjørt masse "off-raod" med den. Solid og grei. Skal ha en til i januar, og satser på å bruke samme vogna da.
Anonym bruker Skrevet 23. juli 2008 #4 Skrevet 23. juli 2008 Jeg hadde Simo Duo til min første fødte å vognen var helt suveren. Bor i Trondheim på byåsen å det er ikke akkurat lite snø der på vinteren. Vognen kom seg fram over alt!!! Vogna er lett å snu og trille:) Solgte vogna når datteren min var 1 år og da fikk hun fortsatt plass i bagen. Bagen er romslig og stor og man får godt plass til vokipose oppi. Etter jeg solgte Duo vognen kjøpte jeg meg da en Simo Sportstrille, som også er ei kjempe vogn:) Den har jeg brukt fram til nå til henne hvis vi skulle gått på langturer. Å hun ble 4 år nå i Juli:) Ingen planer om å se på andre vogner i dette svangerskapet. Holder meg trofast til Simo:)
Anonym bruker Skrevet 5. august 2008 #5 Skrevet 5. august 2008 Jeg trodde Brio var en av "modellene" til Simo...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå