Gå til innhold

Bydel Nordstrand-hvilket kønr har dere som ikke har fått plass?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og når søkte dere?

Jeg får aldri tak i noen som kan hjelpe meg på telefon så jeg vet ikke hvilken plass vi er på. Søkte i desember 2007.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aner ikke... men har fått avslag 2 år på rad :(

Skrevet

Hei!

Send meg en pm! Jeg vet hvor du mest sannsynlig kan få plass! Har ikke lyst til å legge ut epost adr min her, men hvis du vil, så kan jeg sende deg en mail. Hvis du er intr i familiebarnehage da :)

Vi har også fått avslag for andre år på rad nå fra bydelen, men det har ordnet seg!

Skrevet

Vår sønn er født i desember og vi søkte i beg av februar... Ringte bydelen som kunne opplyse om at 581 barn står i kø i bydel Nordstrand, hvorav 207 fra 07-kullet.... vi sto som 173!!!

Skrevet

Vi har heller ikke fått plass og lurer på hva jeg skal gjøre? Hvordan skal jeg gå frem med tanke på familiebarnehage da?

Skrevet

Man må i utg punktet ringe rundt til familiebhg og høre om de har plasser. Veldig mange har det... Vi fikk plass på denne måten i fjor. Det krever en del synes jeg, det var liksom kjipt å ringe og "mase". men det lønte seg jo til slutt. Send meg gjerne en pm, så kan jeg gi deg et lite tips ;)

Skrevet

hm...tydeligvis smart å få barn tidlig i 2007 slik at man fikk lengre ansiennitet, eller?

skjønner ikke hvordan vi fikk førstevalget vårt med ansiennitet fra rett etter hovedopptaket 07 - uten prioritering og i en populær bhg?

Lykke til dere andre!

Skrevet

Ser nå at barna deres er født i desember...da er vel ikke bhg aktuelt før ut i bhg-året? Og da stiller man vel lengre bak i køa enn de som vil ha plass fra august? Eller?

Hilsen big ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...