petiteM's Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Fikk Pergotime pga blødningsforstyrrelser etter SA. Selvfølgelig happy forsi det i tillegg ga oss litt hjelp på veien til å bli gravide igjen. legen fortalte at jeg kunne regne med en blødning, men er usikker på om hun mente den ville komme rett etter kuren, eller ila. de 5 dagene jeg tok pillene. Har fått blødning nå ca. 2 uker etter første pille. Noen med erfaring som kan si om dette er mensturasjon (ergo klarte vi ikke å sette frøet denne gangen), eller om det er en ettervirkning av Pergo?
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Hei blødningen kom ca 2 uker etter på min pergo kur også, så du er kanskje ikke gravid, men ta en test for sikkerhets skyld..
petiteM's Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Takk for svar! Tviler på at jeg kan teste nå - er bare ca. 1 uke siden vi holdt på som kaniner pga superpositive eggløsningstester. Får vel bare smøre oss med tålmodighet en ukes tid til:-(
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 hmm jeg tror jeg misforsto spørsmålet ditt her inne, jeg hadde ingen blødning utenom min vanlige mens som kom litt senere enn ventet,,, kanskje du heller har hatt en feste blødning?
petiteM's Skrevet 16. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 16. juni 2008 Kan se ut som du har rett:-) Ble inspiret av deg, og testet igår kveld - SUPERPOSITIVT!!! Lite sannsynlig at jeg har så høye hormonnivåer 1 uke etter befruktning, så akkurat nå heller jeg til den oppfatningen at jeg ble gravid i forkant av Pergo-kuren. Hadde bare bitteliten blødning de 4 dagene før jeg startet, og det stemte tidsmessig med mensturasjonsdato. Mest sannsynlig var det en "falsk" mens, og jeg er kanskje 6 uker på vei:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå