Gå til innhold

Baby Travel smart, noen med erfaringer?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg var ikke videre imponert. Den hadde tungt understell og pga det teleskopiske håndtaket var det nesten umulig å få vognen opp over veikanter etc. De små hjulene foran fungerer KUN på asfalt og kjøpesenter i det det kommer noen steiner på veien blir det bare kluss. Den er utrolig vanskelig å manuverer når man har hjulene låst. Den har kortrygg på sportsdelen. Det er i grunnen ikke mye positivt jeg vil si om vognen som jeg kvittet meg med etter 1 uke i heimen. Er glad jeg kjøpte den brukt og billig så jeg kunne selge den for samme pris og ikke tape noe på det.

Jeg har den og jeg er kjempefornøyd med den. Kjøpte den som ekstra vogn, men endte med å bruke den hele tiden. Vesla er 10 mnd nå, og vi bruker bagen enda da. tok i bruk sportsdelen for en stund tilbake, men syns den virket litt stor til henne enda. Syns den er kjempegod å trille, har prøvd den på de fleste underlag, må låse hjula når vi er på gress og løs grus. På asfalt, fast grus/sand og snø har jeg hjula slik at de svinger. Manøvrerer vogna utrolig lett på butikker og slikt. Jeg syns vogna er lett jeg da, og den tar liten plass i bilen om jeg ikke legger vogna sammen med bagen montert på. Eneste jeg syns er kjipt med den er kalesjen på sportsdelen, den dekker veldig lite om du har den i liggestilling.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...