Gå til innhold

hva er dette for noe rart?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

er det noen andre som synes de kjenner det sparker langt nede? synes ofte jeg kjenner dult å spark langt nede i magen, rett over skambeinet nesten.... er det spark, eller hva er dette for noe rart??

sikkert dumt spørsmål, men spørr alikevel jeg da..

Skrevet

Har det samme, og tror da det er spark.

Skrevet

Har lurt på det eg også, har hatt det ei stund :)

Er nok spark, sjølv om eg første gangane reagerte med å tenke "dei kan no ikkje sparke så langt nede vel?"... Hehe...

Skrevet

har merket spark langt nede også...men det har vært mer sånn laaangt nede i underlivet omtrent....

Skrevet

åh takk gode gud. da er det ikke bare jeg som er rart sammen satt.

tusen tusen takk for svar ...

Skrevet

Jeg venter nr 4 og kan garatere at du kjenner spark..

Min lille tulle i magen er stadig der nede med en arm eller fot... det klør nesten når hun gjør det.

Skrevet

ok. det er ganske harde dunk/spark jeg kjenner, men sier du det er spark, så er jeg fornøyd med det... :D. har en fra før på 6 år, men kan ikke huske noe sånt fra da... kansje alderen har svekket hukommelsen. haha

Skrevet

Har det sånn jeg også... og kan kjenne tydelig at han snur seg... jeg og syntest det var snodig at det var så langt nede... bra vi er flere :)

Skrevet

Samme her også. Jordmor kommenterte faktisk hvor langt ned han lå...

Kan ikke huske at noen av de andre lå SÅ langt ned:)

Skrevet

dette er nok spark - jeg spurte også om det samme, og fikk til svar at de ofte "står" og sparker nedover. Kan noen ganger kjennes ut som de skal sparke slik at foten kommer ut av skjeden også - men dette er gjerne når babyen blir litt større. Vet ikke hvor langt du er på vei

Skrevet

jeg har kommet til uke 24. glad det ikke er noe galt i hvertfall, så får a bare sparke så mye a vill resten av tis :o) hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...