netteee Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 har problemer med eggløsning og hvis den el-testen jeg tok forrige pp var ekte, så hadde jeg altfor kort lutealfase vet du spådde meg gravid i august, å da må det jo bety at kroppen har blitt normal igjen innen da.. derfor lurer jeg på: kommer jeg til å få ordentlig eggløsning denne 5pp og lengere lutealfase? lutealfase er dagene mellom el-dagen og dagen før mensen kommer. 29.11.88 anette
0406 Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Hei du! Vet hva det er for var plaget med det selv når jeg prøvde å bli gravid og prøvde i 6 mnd før jeg begynte med eggløsningstester å fant ut grunnen men ble gravid like etter jeg starta med Wild yam (helsekost) som skal taes etter eggløsning. Jeg hadde 7-9 dager varighet mellom eggløsning og mens og man skal vel helst ha minimumt 10 dager og gjerne mer hvis jeg ikke husker helt feil. Da er det viktig å vite når man har eggløsning så veldig lurt å bruke slike eggløsningstester. Kan være det også finnes andre hjelpe midler mot dette også og råder deg til å undersøke for får opp at du må prøve noe for å forlenge den tiden før det klaffer.
netteee Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 brukte eggløsningstester forrige pp. da hadde jeg positiv test 1-3 juni. og fikk mensen 12. juni. så hadde bare lutealfase på 8 dager 2 dager for kort. hva er wild yam? tror jeg må kjøpe det før eggløsning denne mnd. men du får altså opp at jeg har hatt eggløsning i forrige pp da? takker masse for svar
0406 Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Ja du har hadt eggløsning ja men sliter nok med det samme som mange andre gjør. Wild yam fåes tak i på helsekost. De skal vist hjelpe til å forlenge den fasen så man lettere kan bli gravid:) Disse skal taes når du veit du har hadt eggløsning og i max 10 dager etterpå det jeg ble fortalt og gjorde Masse lykke til!.
netteee Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 15. juni 2008 tuuuse takk snille deg nu ble æ litt mer klok, og letta. skal prøve sånn der wild yam så ser vi ka som skjer. masse lykke til videre til deg å med alt =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå