Gå til innhold

min fødselshistoire. d endte godt! (samme som 3.tri)

Anbefalte innlegg

Fødselshistorie: Takk for d! D va et smertehelvete uten like. Begynte med igangsetting på ons. lå med drypp fra 8 til 22.00. Opp og ned på drypp...trippelt opp med rier...de kom med topper på 1 min og ga seg ikke.. Ba om lystgass.. herlig:-) så ned på drypp...de avtok..bare 3 cm åpning.. fikk epidural kl. 22.00.. sov om natten...på igjen med drypp på tors. samma sak...5 cm åpning... kl. 16.00 fikk jeg valget...kisersnitt..jeg fikk feber og nora ble stresset..Epiduralen funket ikke optimalt under inngrepet..så jeg kjente skalpellen..mn d gikk greit..bet d i meg elers ble d narkose. Og de smertene va ikke noe i forhold til tripple rier! Så, Kl. 17.37 så hun dagens lys! Skrek av full hals og pappaen grein:-) Hun var 3620 gram og 50 cm! Og heeeelt perfekt!! Mn d blir leeeeeeenge til neste gang !

Nå er d full flaksemating, da hun har gått en del ned i vekt...og pumping for å få igang min egen produksjon! Og puppekos innimellom! Så d bli ikke mye søvn..bare på henne :-)

Fortsetter under...

Gratuelre med overstått fødsel!!!

Kynnere her for livet - og håper det er min tur om litt. Vil helst ha en kjapp fødsel uten masse smerter.... Vet av erfaring ( har 2 barn fra før) at det er litt vel mye forlangt ;-) Lov å håpe!!

Godt å håre fra deg snuppa

huff hørres ikke noe godt ut

men godt at alt endte godt for dere

håper du kommer deg fort etter ingrepet og at melkeproduksjonen og alt kommer godt i gang snart

masse lykke til så håper jeg vi får treffe den lille snuppa di snart

klemz

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...