Gjest Meg & Maria 18.04.07 Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Ikke salmer, men solo.... Forslag???
Mulle :) Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Har sansen for flere josh grobans- you raise me up Glen madeiros- Nothing`s gonna change my love for you Tommy Nilsson- oppna din dorr. Sist nevnte synger Monajenten i mitt bryllup på lørdag :D
noLadyjustME Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Gavin Degraw: "we belong together" ) http://www.azlyrics.com/lyrics/gavindegraw/webelongtogether.html
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Vi skal ha den finaste eg veit med hellbillies og Mitt hjerte er ditt av Alf Prøysen
Sola Smiler 2 jenter... Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 From this moment, med shania Twain - sinnsykt fin sang....
Masaili <3 Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 Vi hadde en solosanger som sang "you raise me up" og "gi meg handa di venn". Mange ble rørt til tårer av den siste:)
Masaili <3 Skrevet 15. juni 2008 #10 Skrevet 15. juni 2008 Gje meg handa di, ven - Sondre Bratland Gje meg handa di, ven,når det kveldnar, det blir mørkt og me treng ei hand. La dei ljose og vennlege tankar fylgje oss inn i draumars land. Lat varmen frå ein som er glad i deg tenne stjerner i myrkaste natt. Gje meg handa di, ven, når det kveldar, det blir mørkt og me treng ei hand. Varme tankar og hender som trøystar er som sol over frosen jord. Kjenne varmen frå ein som er nær deg gjev langt meire enn store ord! Lat varmen frå ein som er glad i deg tenne stjerner i mørkaste natt! Gje meg handa di, ven, når det kveldar, det blir mørkt og me treng ei hand.
Mom2Two Skrevet 15. juni 2008 #11 Skrevet 15. juni 2008 Jeg synes Thirteen av Ben Kweller er nydelig!! Skulle ønske Monajenten kunne synge den til meg hvis vi gifter oss:-)
auro Skrevet 15. juni 2008 #12 Skrevet 15. juni 2008 Var en gang i et bryllup der en veldig fin sang ble sunget. Vet ikke helt hva den heter, men her kommer noen strofer; Så skal mann og kvinne møtas, brytas ifrå kvar sin heim. ..... skal bu tilsamans, dei to skal bli til ein. Kanskje noen kjenner den?
lillegutt mars o7 Skrevet 15. juni 2008 #13 Skrevet 15. juni 2008 I vårt bryllup sang en barndomsvenninne av meg "Unchained Melody" av The Rightous Brothers.! Det var NYDELIG =)=)=) Og jeg tror nesten alle gråt en skvett da ja ;-)
St.Sunniva Skrevet 15. juni 2008 #14 Skrevet 15. juni 2008 Var i bryllup i går og de hadde følgende sanger: From This Moment On Det Vackraste Amazing Grace
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå