Gå til innhold

1 års bryllupsdag, og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det

Anbefalte innlegg

Skrevet

i morge har vi 1 års bryllupsdag, er det valig at kona kjøper noe til manen? Jeg er så ekstremt dårlig på sånne ting, hva er fit å kjøpe i så tilfelle? jeg er jo super høygravid og tror ikke jeg orker store strabasene.

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har vært like flink å kjøpe noe til mannen min, men i år har jeg gjort det- vi har 5 års bryllupsdag, og da har jeg kjøpt fiskeutstyr( en spesiell bag for å frakte flere fiskestenger og div duppeditter i) til han, for det er hans store hobby. Hvis mannen din har en spesiell hobby kan du jo evt kjøpe noe slikt...Ellers så har jeg faktisk kjøpt blomster- og laget en ekstra god middag, og han har blitt veldig glad for det også.. : )

Gratulerer med bryllupsdagen i morgen!

Skrevet

heia..:) satt å lurte på det samme for en måned siden når vi hadde 1 års bryllupsdag..gjorde det ganske enkelt og pratet med han om det..

vi konkluderte med at vi i år laget oss noe mat på kvelden,så en god film og bare slappet av.. :)

fikk en bukett roser av han og vi har gjort en avtale om å vente med gavekjøping til senere..trenger oss nye jakker begge to,så vi bestemte oss for å kjøpe en ordentlig bergansjakke til hverandre nå i høst istedenfor å kjøpe smykke eller noe annet på bryllupsdagen.. :) og siden jeg må vente til jeg har fått ut ungen før det nytter for meg å få meg jakke så utsetter vi begge to slik at vi kan kjøpe jakker samtidig til hverandre :)

kunne ikke bedd om noen bedre gave jeg :)

Skrevet

mannen min og jeg hadde bryllupsdag i mai.da var jeg nesten 8 mnd på veg.vi dro ut og spiste middag siden det var vår første bryllupsdag.

jeg kjøpte en slipsknapp i gull til han.noe som falt i smak her hvertfall:)

Skrevet

1 år er bomullsbryllup. Kjøp en t-shirt eller noe

Skrevet

å gå ut å spise er jo kjempekoslig :)

så kan en evt kjøpe noe kjekt hehe..men hva d vet jeg ikke..å gi d over middagen feks..:)

Skrevet

Bryllupsdager

1 år - Bomullsbryllup

2 år - Papirbryllup

3 år - Lærbryllup

4 år - Fruktbryllup

5 år - Trebryllup

6 år - Sukkerbryllup

7 år - Ullbryllup

8 år - Gummibryllup

9 år - Linnetbryllup

10 år - Porselensbryllup

11 år - Stålbryllup

12 år - Silkebryllup

13 år - Blondebryllup

14 år - Elfenbensbryllup

15 år - Krystallbryllup

20 år - Bronsebryllup

25 år - Sølvbryllup

30 år - Perlebryllup

35 år - Korallbryllup

40 år - Rubinbryllup

45 år - Safirbryllup

50 år - Gullbryllup

60 år - Diamantbryllup

70 år - Jernbryllup

Må si jeg har vært flink å følge disse dagene. på 2 årsdagen fikk han en Dorull med hjerter på...

Skrevet

hehe stilig liste da:)

hadde vi vært gift hadde vi hatt stålbryllup i år:)

eller ullbryllup hvis jeg hadde giftet meg når vi forlovet oss;)

Skrevet

Vi har ett års bryllupsdag neste mandag, og jeg har tenkt å lage et godt måltid til mannen min. Så har han snakket om at han har lyst til å lese den ny boken til Jo Nesbø, så tenkte å kjøpe den, pluss kanskje bare en t-skjorte eller skjorte. En veldig nøktern og praktisk gave med andre ord:) Vi har ikke så god råd, men syns det er litt hyggelig å gjøre stas på han likevel.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...