Gå til innhold

Erfaring fra Storken i Bergen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har født mine to gutter på Storken og venter nå jenten med termin 19 juli. Jeg kommer til å føde på Storken også denne gangen. Rommene er store og det er en rolig atmosfære. Nå hadde jeg to ganske raske fødsler så noe badekar eller alternativ smertelindring var ikke aktuelt. Jeg følte meg uansett veldig trygg og godt tatt vare på. Lykke til med valget!!

Gratulerer med nr.3, og lykke til! Det er godt å høre om dine gode erfaringer, var på omvisning for litt siden og ble litt usikker. Pga ombygging, et trist badekar og lavere standard enn forventet. Men jeg velger nok Storken om alt ligger tilrette for det da. Det viktigste er å bli tatt godt vare på av de ansatte. Takk!

Jeg hadde faktisk helt glemt at KK er under ombygging, så takk for den påminnelsen. Men jeg er fast bestemt på at jeg vil på Storken. Følelsen av å være på sykehus var ikke så sterkt til stede pga interiør og atmosfære. Men hvem har vel tid til å se seg om midt oppi all "jobbingen". Gleder meg bare til å se denne tullen som jeg har båret på i snart 9 måneder. :)

• 2 uker senere...

Hei.

Jeg fødte på Storken og det var en fantastisk opplevelse:-) Jeg rakk ikke å benytte meg av noen av fasilitetene siden datteren min spratt ut 40 min etter ankomst, men jordmoren var så rolig, dyktig og trygg. Jeg hadde nesten lyst til å ta henne med hjem:-) Atmostfæren var fredelig(selv om det var fødselstopp) og det var så godt å kunne være sammen med faren hele døgnet etter på, han rakk ikke fram i tide stakkars, he he... Lykke til, uansett hva valget måtte bli.

Annonse

Hei var på storken for ca 10 dager siden , ble sendt hjem etter 6 timer da riene stoppet. Stoken er under ombygging ,var saging , borring masse bråk . og pga ombygging blir du overflyttet til barsel eller pasienthotellet 3 til 4 time etter fødsel.de hadde bare 1 badekar i drift nå. Hadde med andre ord en dårlig opplevelse der og skal ikke inn der for å føde. er 2 dager på overtid og vi venter i spenning. Lykke til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...