Gå til innhold

I pose og sekk...

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hvis det er bare bagen som er avgjörende ville jeg tatt OTH tror jeg. Tror ikke bagen er saa mye mindre enn TFK sin. Jeg var med TFK og skiftet da hun var 7 maaneder, men hun hadde ennaa god plass (saa bagen kunne godt ha vært noen cm mindre). Men jenta mi trivdes ikke forovervendt 7 maan gammel (og heller ikke idag 15 maan gammel)...Sas jeg kjöpte en brukt Emmaljunga sportsvogn til 500 kr, kjempegod og trille (litt tyngre, men jeg elsker den siden jeg kan se snuppa og fjæringene er mye bedre). Saa jeg har ennaa ikke brukt TFK sportsvogna noe særlig, hun sover alltid i Emmaljungan.

OTH er jo lettere enn TFK, ikke like ruvende, finere og se paa, og har hört at den er bedre og trille. Men man kan ikke ta opp fotbrettet (som jeg syns er et must til barn under 18 maaneder) og den blir lang sammenlagt.

Dette er vanskelig valg. Jeg hadde ikke kjöpt noen av de som Duovogn....Hadde heller kjöpt en tradisjonell vogn brukt og saa solgt den naar barnet er 1-1,5 aar og kjöpt en sportsvogn. Da vet man mye bedre hva man vil og hvordan man bruker vogna og om ungen er klar til og sitte framover.

Othen er lekrest, mens tfker har flere fasiliteter som stor bag og spotsdel, ventilert skivebrems (håndbrems) regulerbart fotbrett og bumperbar som er inkl. i prisen. Vi har tfk og er veldig fornøyd med den, skal spares til nestemann:) men othen er sikkert bra den også. Hadde ikke brydd meg så mye om at de ikke er vendbare. Kjenner flere barn/babyer (inkl. min egen) som ikke har likt å sitte/ligge i vogn før de fikk sitte vendt mot kjøreretning.

-Bagen til OTH er ikke liten, men den er litt lite lun

-At det ikke er juseterbart fotbrett er ikke noe problem, barna ligger superbra i den.

-Har aldri savnet brems som det er på TFK

-Syns sporsvogna bedre enn bagdelen til OTH

-Det store minuset med vogna er at man ikke får ha barnet mot seg når man triller, det syns jeg er synd Men barna syns stort sett det er toppen å se verden, men jeg skulle gjerne se barnet... Bortsett fra det er det en super vogn. Ja også tror jeg TFK blir mindre sammenlagt, det er jo litt å tenke på hvis dere har liten bil.

Annonse

Ja det er sant det, lillemor liker også godt å se fremover, er vel helst jeg som syns det er så kjekt å ha henne mot meg når hun sover og litt ellers også. Men som sagt vi er jo forskjellige! Babyen har ofte ikke så mye imot å se fremover hvertfall ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...