Gjest Skrevet 15. juni 2008 #1 Skrevet 15. juni 2008 Jeg har alltid vært mye plaget med smerter i ledd og musker. Har en sykdom der dette kan være en del av symptomene. Je ghar vært mye tillege for det når jeg va rmindre og de har kat det at fra senebetenese til betennese i leddvæsken. Dette kommerog går og jeg har i de siste årene ikke oppsøkt lege for dette. Men de siste månedene har jeg vært veldig stiv og øm i nakken og skudre. HAr fått fysioterapi, bedøveseinjeksjoner og jeg har prøvd naprapati i tillegg til at jeg har vært sykmeldt i perioder. SIst uke var jeg hos legen og fikk noen tbl for betennelse. Skulle ta de i 7 dager, men jeg tok de bare i 5 for jeg tålte de ikke. Var sykmedlt den uken og ble litt bedre, og fikk en uke til med sykmelding. Ble bedre selv om jeg ikke fikk mer medisin og føte at betennesen slapp taket selv om jeg fortsatt hadde vondt i skuldra. I natt våknet jeg av smerter i armen, og har fått det slik som det var før jeg fikk tablettene. Det er vel typisk at betenneser kommer igjen... Jeg føler meg litt syk på en måte også, så det er nok betennelse ja.. Skal begynne i jobb igjen i morgen, men vil ikke gjør ting værre... Nå har jeg prøvd så mye forå bli bra, så jeg kan ikke "gi opp" enda. Så jeg må vel ringe til legen igjen... Ble langt dette, men jeg er så fortvilt over hele situasjonen... Det jeg lurte på da er om noen har noen gode råd, noen som har prøvd noe alternativt for å bli kvitt betennese og/eller stive ledd og muskler. Kan akupunktur være noe å prøve?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå