Gå til innhold

Frys Haukeland

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. er det flere som skal i ilden på haukeland snart? setter de inn 2 egg automatisk der? jeg fikk ikke sette 2 egg inn på 1. ivf.. kan jo spørre om det på frys. jeg skal sette inn i midten av juli en gang..

hva er egentlig oddsen ved frys? når jeg spurte haukeland, sa de at for øyeblikket var sjangsen like god som ved vanlig ivf forsøk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann :-)

Såvidt jeg har forstått så er det opptiningen som er kritisk i forhod til fryseforsk. Vi skulle ha det selv denne måneden men desverre overlevde de ikke. Vi hadde bare to og denne gangen holdt det ikke.. Vi holder til i haugesund og der setter de ofte inn to ved fryseforsøk.

Lykke til og håper du snart er ruger :-)

Skrevet

Hei.. Eg hører til Haukeland og! Endte negativt på første forsøk, så skal ha fryseforsøk igjen i august! Har då stort ønske om å sette inn 2 egg, på første fikk eg bare inn 1!!

Vet de har strenge regler på det å sitte inn 2, men skal no spørre om eg ikke kan få lov!!

Skrevet

om begge eggene mine overlever opptiningen, så har de å sette inn begge...

vi fikk bare inn 1 egg på 1 ivf... spurte da om å få to... men på andre forsøk kom lab damen ut til meg og hvisket til meg om jeg ville ha 1 eller 2 egg,,, svarte jo så klart at jeg ville ha to.. så hun sa til legen at her skal det to egg inn.. og det var det.. hehe

fikk en nydelig gutt på andre forsøk...

skal også ha fryseforsøk i uke 34/35 om ikke mensen plutselig finner på å komme av seg selv...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...