venus75 Skrevet 15. juni 2008 #1 Del Skrevet 15. juni 2008 Begynte med skikkelige kynnere (viste det seg å være...) i går kveld. Kunne ikke sitte, stå eller gå. Holdt på slik i flere timer i går kveld og noen timer i natt. MEN - så skjedde det som har skjedd de siste nettene her - jeg sovnet :-) Og kynnerne gav seg. Baggen står ennå parat i ganga og nr til føden er lagret på mobilen. Da det elste barnet vårt var på overnatting i natt - hadde jeg til om med pakket klær og sovepose til minstemann her i tilfelle vi ikke skulle rekke å levere han til familie/venner ved en evt fødsel. Pakket til og med ned nitendo ds til han :-) i tillfelle vi måtte ta han med på sykehuset (Håper ikke det skulle skje da..). MEN som sagt - kun kynnere så langt - så en lang og så-kjapt-jeg-kan-gå-tur er nå medisinen jeg tenker å prøve. Vet jeg har 1 uke igjen til termin - men er så spent så spent på om det er en gutt eller ei jente vi skal få at jeg ikke greier å vente lenger :-) Vi gleder oss så til å få en baby i hus igjen!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138009440-baggen-klar-i-ganga-mobil-med-lagret-nr-til-f%C3%B8den/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå