Gå til innhold

oth eller spririt s3??? hvilken bør jeg velge???

Anbefalte innlegg

liker best utseende på oth, og har forsåvidt en simo kombi som eg kunne brukt i mellomtiden når mini vokser ut av bagen, skal til syden i september og ønsker da og ha vogna med, praktisk me reise veska til oth da.

spirit liker jeg for man kan ha barnet mot seg og masse ekstra med den vogna , lun og god.

Fortsetter under...

Dersom du skal på ferie tror jeg s3 er litt stor , men til hjemmebruk ville jeg valgt den. Jeg har bestemt meg for s3, min gutt er bare 3mnd enda, så simo kombi er topp foreløpig.

Liker s3 best, pga at han kan sitte mot meg bla.

Jeg har en maclaren trille som vi skal ha med på ferie, den er også helt topp. Hvorfor ikke se på en trille til turen?

Jeg syns Maclaren trillene er helt toppers, men liker de ikke i Syden (selv om veldig mange har de). Jeg syns det er best med lufthjul, baade for barnet og den som triller.......Maclaren er super til storbyferier og kortere turer.

hmm hvis du primært skal ha den som sportsvogn ville jeg gått for oth. det er noe med de dekkene som gjør at den er helt sinnsykt god å trille. Spirit får man vel såvidt jeg vet kun med luftkanalhjul? litt avhengig av bruksområde også, går du mye i skogen feks ville jeg hvertfall valgt oth. Men spiriten har mange andre fine finesser, men har du simo så trenger du kanskej ikke spirit.

Siden du har simo i tillegg ville jeg gått for oth. For da har du jo en lun og vendbar vogn og supplere med. Oth er bedre å trille, mer stabil og har bedre demping enn spirit. Hadde du ikke hatt simo vognen i tillegg ville jeg valgt spirit, fordi det er såpass viktig å ha en vendbar og lun vogn til en liten baby.

Annonse

Enig med frulykkelig.

Har selv OTH og Teutonia (Prestige da).

Hvis jeg skulle velge mellom bare `en av dem hadde det blitt Teutonia'n da den har flere finesser. Men som nr 2 vogn er OTH deilig å ha 'sommerhalvåret'.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...