Gå til innhold

Hva mener dere når dere sier 2 tette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor stor kan aldersforskjellen være?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg får to tette, 18 mnd mellom.

Skrevet

Max to- tre år tenker jeg. Litt avhengig av skoleår også syns jeg. Venninna mi har en januargutt 06 og får en desemberunge 08, blir nesten 3 år, men bare 2 skoleår hvis du skjønner hva jeg mener.

virkelig tette er kun et år/ skoleår.

Skrevet

min definisjon på to tette er når det er 24 mnd eller mindre mellom de.

Mine blir det 18 mnd mellom..

Skrevet

mine er 2 år og 9 mnd. eldste er marsunge og yngste desember unge og er 2 år i skolealder.

Men synes ikke de er så tette. 1-2 år tenker jeg som to tette.

Skrevet

Når ungene er små, syns jeg det er tett med under 18 mnd i aldersforskjell. Hvis det blir to skoleår mellom dem, syns jeg ikke lenger det er tett - en andreklassing og en fjerdeklassing er liksom ikke SÅ nære.

Skrevet

Jeg får ca 2,5 år mellom mine, for meg så synes jeg det blir to tette..

Skrevet

Jeg syns alt under 2 år imellom barna er tett. Vi får ca 21 mnd mellom nr 1 og 2, og vil kalle det tett.

Skrevet

Vi har to tette.1 år og 5 mnd mellom de to:)

Skrevet

Jeg syns at 3 år er maks på å kalle de tette. Jeg får nr 2 når eldstemann er 2 år og 4 mnd.. Kaller det to tette jeg ihvertfall. :)

Skrevet

Et vennepar har ni måneder og to uker mellom sine. Samme skoleår :) Det kaller jeg to tette det.

Skrevet

Alt under 2 år mellom, ellers er det ikke spesielt tett synes jeg.

Skrevet

Jeg har 16 mnd mellom mine to første og mener det er tett. Det blir to skoleår da...des 04 og mai 06

Ei jeg gikk i barselgruppe med har 23,5 mnd mellom sine men bare ett skoleår :-) jan 05 og des 06. Så når barna kommer i skolealder vil det vel virke som hun har tettere barn enn vi har :-)

Blir 27 mnd mellom nummer to og tre og to skoleår der og:-) mai 06 og august 08

Skrevet

mine blir det akkurat 2 år imellom...termin 11 sept og tulla har fødselsdag 19 sept:)

synes det er ganske tett jeg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...