Gå til innhold

bugaboo, flere som har måtte fått nytt understell?

Anbefalte innlegg

Vi kjøpte denne bugaboo cameleon, syntes den virket litt pinglete men tøff ;)

De på barnas hus forsikret oss om at denne vognen var den de hadde minst reklamasjoner på, de hadde faktisk bare fått 1 reklamasjon på hele den tiden de hadde solgt den.

Glad og fornøyd bestillte jeg den. Så når jeg får den er det selvfølgelig et problem med understellet, dette lar seg visst ikke fikse, og vi må få nytt understell. Godt ungen ikke er født for de må jo bestille nytt, og alle vet vel at det ikke er gjort i en fei når det kommer til barnas hus..

Når jeg ser på de andre forumene som vogndilla og nybaktmamma ser jeg stadig tråder om at folk må få nytt understell, skruer som mangler/ramler av, vogner som drar til høyre, og sølvknappen på siden som mangler. Har barnas hus bare hatt en reklamasjon pga at alle kjøper vognen fra utlandet, eller jukser de litt på reklamasjons tallene for å få selge...?

Hadde det vert en annen vogn, for eks quinny som hadde de samme problemene så hadde vognen vert slaktet og vert stemplet som overpriset drittvogn med alle de problemene, men siden det er bugaboo og liksom litt hellig blir det dysset ned og alle skriver at det er den perfekte vognen og ingen ting negativt å si om den.

Fortsetter under...

Vi har brukt Bugaboo nå i snart 8 måneder og har ingenting å utsette på den og vi har brukt den veldig intensiv. Trillet to turer på flere timer hver dag, og vi tar den fra hverandre (i to deler) også hver dag uten at noe har gått i stykker.

Jeg liker den og ville kjøpt samme vogn hvis jeg hadde stått foran valget en gang til.

Dette har blitt en slags "fashion-kult-vogn" og du har helt rett, veldig få som skriver noe negativt om den, på linken om alt man må vite om bugaboo ligger det ikke noe negativt.

Jeg har også denne vogna, og er ikke akkurat helt overbevist. Den er så lett og hjulene er så små at det blir veldig lett ustabilt å trille, tror det er derfor den vingler til de forskjellige sidene av og til. Har også på følelsen av vi stuper fremover, hvis feks hjulet kommer oppi et hull i bakken , en trikkeskinne, brostein el. så deiser vogna i et slagt stup forover. skikkelig ekkelt. I tillegg får jeg vondt i håndleddene pga at vogna ikke er ergonomisk tilpasset så håndleddet knekker liksom når man triller, håpløs å få opp fortauskanter og absolutt IKKE god å trille langturer med. Men den har mye bra med seg også (ramser ikke opp her da det står overalt ellers), men jeg ville virkelig ikke ha dette som nr 1 vogn, den er altfor begrenset til landet vårt. Snø er den udugelig på, men da kan man bruke vinterhjul, men da er den virkelig håpløs å trille pga at det er vanskelig å løfte den pga håndtaket. syns også kalesjen er dum, barna stanger holdet veldig fort og når man har kalesen over så ser du nesten ikke barnet pga vinkelen. Vogna er super til bruk inne i shoppingsentre eller på veldig jevnt underlag, men den er virkelig ikke egnet til "norske" forhold. Nei denne selges kjapt igjen, og godt den er poppis så man ikke taper så mye penger. Jeg beholder den en stund og går over til OTH som jeg hadde før som er HEAVEN å trille i forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...