Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei! :)

du har sett at jeg blir gravid med ei lillesøster til prinsen min i august..:) lurer på om du kan se litt til jeg.. blir jeg gravid i august eller er testen positiv da slik at jeg faktisk kan bli det nå i juli? ser du når jeg har eggeløsning neste gang? hvordan ser du dette forresten? synes dette er så spennende, og vil gjerne vite hvordan du går frem..:)

hvor mange barn ser du totalt på oss?

ble mye på en gang dette..:) håper du har tid..:)

jeg: 1.7.82 sambo: 27.9.78 lille prins: 26.9.06

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå maser jeg fælt he he..

Skrevet

skal se på deg senere jeg. enten i dag eller morra.

Skrevet

Hei!

Bruker pendel som hjelpe midel å på en måte dobbeltsjekker det æ får inn med den etterpå hvis du skjønner... hmm vanskelig å forklare.

Sjangsene er der for at det kan skje i både juli og august men august slår sterkest inn.

Eggløsning kommer opp på ca 18 juli.

Får opp totalt 3 barn på deg:)

gutt,jente,gutt

Skrevet

oj, så utrolig spennende! det er det jeg har sett for meg oxo, 3 barn gutt, jente, gutt. sambo har det søskenforholdet selv, så jeg har liksom tenkt at slik blir det med barna våre oxo.

neste eggeløsning skal være rundt 1.juli tror jeg. hvertfall når jeg bruker kalkulatoren. hva tror du om det?

uansett veldig gøy det du gjør! takk for at du tar deg tid! :)

Skrevet

en liten ting til.. søstern lurte på om du kunne spå henne oxo.. hvor mange barn totalt, når og kjønn. hun 18.8.84 han 23.11.82.

på forhånd takk!

synes forresten du er kjempeflink! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...