Gå til innhold

SKUFFAAAAAAAAAAAA!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her med søtsugen ut av en annen verden og hentet nugatti og mariekjeks i skapet. Av ren nysgjerrighet så har jeg selvfølgelig kjøpt nye Nugatti Air og makan til søppel skal du lete lenge etter. Nei, nå er jeg skuffa altså! Nugatti skal jo sitte litt fast i munnen mens du spiser det, mens denne glei lett forbi og smakte mye mindre. Muligens litt sunnere, men jeg spiser da ikke nugatti fordi jeg skal være sunn heller!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm... Og den som ser så god ut på reklamen!

Men seriøst, nugatti og mariekjeks?

Skrevet

Åååå, synes den er MYE bedre enn den vanlige jeg da :-)

Skrevet

Nugatti air er jo genialt! sinnsykt godt jo! du er rar=P

Skrevet

Når det er tomt for sjokkis i skapet og man er høygravid så tar man hva man haver! (Si meg en ting... husker du ikke hvordan det var?? Er da ikke så lenge siden du var der selv! ;))

Skrevet

Skal ikke være luft i sjokolade! Skal være sjokolade i sjokolade!!!! Dermed basta!!!!!!

Skrevet

Prøver å fortrenge hvordan det var :o)

Skrevet

Let me refresh your memory:

Ødem, halsbrann, søtsug, anpusten etter å ha gått halve trappa, bekkendrit, ikke vite ståa på hoho'n før du ser deg i speilet (og oppdage at her må hagesaksa frem), sa jeg ødem, eneste klær som passer er i str telt, eneste sko som passer er sandaler til den nette sum av 79,- (dritstygge, men gidder jo ikke bruke all verden med penger...) i str 40 (bruker 38), våkne om natten fordi man må snu seg, irriterende hikke på barn i mage, nevnte jeg forresten søtsug, hormoner, må sitte for å få på sokker og blir anspusten av den jobben også...

Blæh! Jeg vil føde!!!!!

Skrevet

Hehe.. Nok en påminner på hvofor 2 barn er mer enn nok!

Når hadde du termin igjen?

Skrevet

Det verste er at jeg er veldig innstilt på å få tre barn....;) men tenker vi tar litt mer enn to år mellom denne og sistemann altså! Men i det store og det hele så er jo "premien" verdt alle plagene.

Har termin 12. juli (28 dager igjen i dag!!!), men gikk 12 dager over sist så jeg regner liksom ikke med å føde i morgen. ;)

Nå skal jeg gå og legge meg, knaske en gaviscon og grue meg til å måtte opp og tisse igjen! ;) Men i morgen er det en dag mindre til jeg føder, juhu!! Viktig å være positiv!

Skrevet

Jeg har også vært innstilt på 3 barn, men etter å ha vært to barns mamma i snart 4 mnd, så er jeg i grunn ganske sikker på at det bare blir to.

Gaviscon er det fra helsekost eller apotek? Jeg fikk nemlig en prøve på noe fra helsekost ett par dager før jeg fødte som funka helt supert mot oppstøt. Det var ikke fruktin, men noe annet. Men husker selvsagt ikke hva det heter.

Lykke til! De siste ukene/dagene er over før du aner og plustelig sitter du der med to barn :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...