Gå til innhold

Noen her som vil se på meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på litt generelt.Trenger litt lyse innblikk i min framtid nå i en tung tid.

Barn?

kjærlighet?

økonomi?

kommer vi oss inn i ny huset før jul?

og gjerne alt det der ser.

F.28.04.82

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei....fikk opp 5 myter i fortid...et kort som ofte indikerer at man har vært sliten......deretter kom 8 sverd opp i nåtid....som forteller at man på et vis har valgt å stikke hodet litt i sanden og ikke orker kikke opp ennå....uansett i framtid ligger mynt/jorddronninga som forteller at dersom du tar et praktisk perspektiv så ordner ting seg medletthet.....det er jordnærhet som gagner deg best for å få oversikt i situasjonen....omsorg, vekst osv.....dette var på det generelle....

på kjørlighet og hjem kom 5 myter igjen opp i fortid....som forteller at dere har slitt litt....deretter kommer myntesset opp som forteller at det ligger penger og jordiske elementer på dere i nåtid......i framtid kommer ti mynter opp som forteller om penger og familielykke,,...således regner jeg med dette kortet forteller at dere snart komme dere i hus....

med tanke på flere barn kommer måtehold og stjerna opp i nåtid og framtid....jeg antar det betyr at dere skal vente en liten stud.....men dersom dere ønsker flere er det ikke noe som blokkerer...

helhetlig ser jeg at det meste dreier seg om trygghet, økonomi og familie.....ogdere går langt bedre tider i møte....spesielt med tanke på økonomi som utifra 5 mynter i fortid har bekymret deg.....10 myter og myntesset i framtid er nydelige kort....kunne ikke vært bedre.....

så lykke til....alt ordner seg!!!

Skrevet

flere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...