Kristine_88 Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Lurer på når jeg blir gravid igjen? Går det bra dA? Gutt eller jente? Når slutter jeg å blø? Når forlover vi oss? Og alt det du får opp angående flytting..?? f. 290588 han. 090473
0406 Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Får opp graviditet iløpet av høsten jeg og det vil gå bra:) Får opp ei jente. Kan være du vil blø en stund til ja. Men innen 14 dager er du ferdig. Får opp både forlovelse og flytting i slutten av året her:) Masse lykke til! Ser du noe på meg? Velger vi byfonden eller Human etisk bryllup i mai neste år? Kommer jeg til å få flere barn? Hvor mange? Har 1 gutt og 1 jente Evt kjønn? Når? Ønsker helst ikke å bli gravid før etter jeg har gifta meg så prøver å leve forsiktig nå
Kristine_88 Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 15. juni 2008 Hei hei... Trur dere velger byfonden jeg trur dere vil få en gutt til kankje..trur han kommer høstn 09... eller at du blir gravid da...hehe trur du skal leve litt forsiktig ang. sex ja..du er veldig fruktbar virker det som =P hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå