Gå til innhold

Mange med to tette som IKKE har søskenvogn?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har du bæretøy kan du klare deg fint fint uten, men skal du ikke ha dette må du nok ha søskenvogn ja. En på 18 mnd. kan da ikke stå på ståbrett hele turen?

Skal elstemann være i bhg/dagmamma? I så fall vil det jo bare være ettermiddager og helger du har mulighet for å gå tur med begge.

Hvis du skal være hjemme med ungene kan jeg ikke forstå at du skal klare deg uten søskenvogn... Du kommer til å bli helt fastlåst.

Vi har 24 mnd mellom våre, og jeg var avhengig av søskenvogn det første halve året, ellers hadde jeg ikke kommet meg noe sted de dagene jeg hadde eldstemann hjemme.

En på 18 mnd er for liten til å stå på ståbrett noe særlig lenge.

Kjøper du en phil and teds så kan den også brukes som enkeltvogn, sånn at den eldste kan ha den som sportsvogn i tillegg til at du bruker den som søskenvogn. Den kan faktisk brukes av bare babyen også, selvom den ikke er helt ideell til det.

Da slipper du iallefall unna med bare en 1 eller 2 vogner, så det synes jeg ikke noen av dem kan klage på når ungene er så små!

Jeg også helt avhengig av å ha søskenvogn, selv om 2,5 år mellom dem. Jeg leverer o henter i barnehagen, er mye alene ellers da mannen min jobber og reiser mye, så skal jeg komme meg noe rundt i det hele tatt så må jeg ha vogna. Har også søskenbrett, men det blir ikke helt det samme, og særlig vanskelg om vinteren eller når det regner etc. Noen bruker bæretøy, men jeg syns det er veldig tungt, eldstemann veier 17 kg, og syns også det er deilig å slappe av oppi vogna når vi går tur. Det er mange å få kjøpt brukt og de holder seg vel også relativ greit i verdi, så jeg ville absolutt anbefalt å investere i en søskenvogn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...