Gå til innhold

JEG TRENGER V IRKELIG HJELP!!!!

Anbefalte innlegg

jeg er ganske fortvilet over at jeg ikke finner noen mamma bukser som passer. Har lett over alt, men enten er de for store eller helt merkelig i formen. Har lett på H&M, polern og pyre +++. Jeg er ganske tynn fra før og bruker ca 32 i bukse størrelse. Er det noen som kan gi meg noen tips om hvor jeg kan få tak i bukser som kan passe???. Orker ikke gå i tights helt til desember.. hilsen fortvilet...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138005551-jeg-trenger-v-irkelig-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å kjøpe vanlige bukser i litt større størrelse?

I butikker som selger mammaklær (ikke nødvendigvis H&M) har de innlegg som festes på vanlige bukser slik at man kan ha knapp og glidelås oppe, men at ikke buksene faller av (litt kontete forklart, men husker ikke hva det heter). Håper du skjønner hva jeg mener.

Jeg er ikke så smal som deg, men hadde samme problem. Nesten alle gravidbukser er så vide og hengslete. Hvis du er i nærheten av Oslo har de bra utvalg på Den Kule Mage (glassmagasinet og Grünerløkka) og Svangerskapet i Kirkeveien på Majortstuen. Jeg en knallfin hvit en på Den kule mage på. Men veldig billig var den dessverre ikke...

For meg passer ikke løsningen med å ha knapper og glidlås oppe - jeg vil ha noe som sitter bra!

Zara hadde noen pittesmå mammabukser som var smale. Jeg bruker vanligvis str 26 tommer i livet og prøvde str s på zara. fikk den ikke opp til låra engang. De so er vide i bena hadde helt andre str, for der kunne jeg fint bruke str S. Prøvde også str 34 på polarn og p, den passet i livet, men var for stor rundt knærne.

Kjøpte en olabukse på bik bok i str L den får jeg fortsatt på meg nå i 9 md, den hadde mye stretsj. Kaskje det er en løsning?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...