trebarnsmamma84 Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Victoria og sander får ein lillebror....men han forblir visst navnlaus.... Her er våre alternativ: Lukas/Lucas Joakim/Joachim Joar Andreas Anders Tage Jesper Christian Eirik Andre forslag???
megc Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Du hadde noen fine navn. Jeg synes Andreas og Jesper passer. Kanskje med Jesper som favoritt! Andre forslag: Mathias Leander Brage Eivind
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Jesper og Lukas passer best, tror jeg holder en liten knapp på Jesper. Joar, Tage, Anders, Andreas og Eirik liker jeg ikke + at jeg syns de passer dårlig til Victoria og Sander. Joakim og Christian er greie navn som passer, men ikke like godt som Jesper og Lukas. Andre forslag: William Benjamin Jakob Viktor Noah Filip Kasper Jonatan Oskar Teodor
Synnøve_Solbakken Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Joachim og Christian syns jeg passer best. Liker også Anders, men hvis du tar s'en som er bakerst og flytter fremst får du navnet Sander.... Jesper passer delvis, Eirik er veldig fint, men passer ikke supert. Benjamin Nikolai Martin Johannes Jakob Simen
glad_mamma_til_to_prinsesser!! Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 JOACHIM!! Eller Marcus, Nicklas, Vegard, William eller kanskje Theodor? LYKKE TIL
prebs Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Jeg synes disse passer til søsknene (tilfeldig rekkefølge): Lucas Joachim Andreas Jesper Christian Av disse er Christian min favoritt!
~Buffalo~ Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Kristian eller Jesper er fine navn som passer bra:)
sonne Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Av de du har satt opp synes jeg Joachim, Andreas og Christian passer best Andre forslag: Adrian Benjamin Christoffer Philip Henrik Marcus Mathias Nicolai Tobias William
Vannmann35 Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 Victoria, Sander og Christian passer flott sammen :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå