Chaiemae Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Er på rugedag 12 i dag men kan ikke snikteste pga at jeg har tatt hcg-sprøyter. Det er grusomt å vente. Tre dager til blodprøve.
Emiliten Skrevet 15. juni 2008 #4 Skrevet 15. juni 2008 Hei Chaiemae, Jeg er så spent på hvordan det går for deg - HÅPER inderlig at det har lukkes denne gangen! Har du ikke hatt antydning til spotting ennå? Det må vel være godt tegn, eller pleier du iikke ha det? Stor klem!
Magstar Skrevet 15. juni 2008 #5 Skrevet 15. juni 2008 Jeg krysser alt som krysses kan for deg..!!!! : )
Breletta Skrevet 15. juni 2008 #6 Skrevet 15. juni 2008 Spennandes daga for deg:) Lykke til, håpa på det beste..
74skytte Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Tålmodigheten får vi testet hele tiden mens vi har vært prøvere. Men den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves! :-)) Åssen virker hcg-sprøyta?
Chaiemae Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 15. juni 2008 Takk skal dere ha alle sammen. Tålmodigheten blir virkelig satt på en prøve ja. Jeg har på tidligere forsøk begynt å blø mye allerede på dag 9 og 10 men denne gangen har det ikke kommet noe. Dette regner jeg med er pga at hcg-sprøytene narrer kroppen til å tro at den er gravid men håper selvfølgelig at den ikke kommer i det hele tatt fordi jeg er gravid.
Gjest Skrevet 15. juni 2008 #9 Skrevet 15. juni 2008 Blir virkelig spennende å høre svar på blodprøven da Får du svar samme dag som den tas?
Chaiemae Skrevet 15. juni 2008 Forfatter #10 Skrevet 15. juni 2008 Jeg er ikke sikker på om jeg får svar samme dag men håper det. Skal ta den hos Fürst og det er jo de som analyserer den også så da bør det gå fort. Kommer til å dra dit kl 8 om morgenen så da er det kanskje større mulighet for å få svar samme dag.
IVF-mammaer *venter nr.2og3* Skrevet 15. juni 2008 #11 Skrevet 15. juni 2008 Hei, hei. Krysser fingrene for at du lykkes denne gangen En ting jeg lurer på: Hvordan skal HcG nivået i blodet analyseres mht sprøyene? Vil ikke også blodprøven slå feil ut?
lillelilly Skrevet 16. juni 2008 #12 Skrevet 16. juni 2008 Hei Chaiemae! Jeg har også tatt Ovitrelle som HCG støtte flere ganger før...... Så spørsmålet ditt om hvor når man skal ta sprøyter osv, men fikk dessverre "aldri ut fingeren og svart"! Sorry! Tenkte jeg skulle fortelle om hvordan jeg har måttet gjøre det, for jeg tror nok dessverre du ikke får noe svar ved den 1. blodprøven. Jeg har måttet ta tre blodprøver hver gang og dermed ikke fått noe svar før etter ca. 3 uker. De kan muligens se noe etter prøve nr. 2, men ikke noe helt sikkert. De er nødt til å sammenligne prøvene pga. at du uansett vil få positivt utslag av sprøytene. Jeg har tatt sprøytene ca. like langt fra blodprøven som overhodet mulig slik at det kroppen blir tilført av HCG skal gjøre likt utslag. Da er det en evt. økning av HCG etter den 1. prøven som gir deg svar. Ønsker deg lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå