ღhælgelainnღ Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Nå må dere hjelpe meg. Vi skal kjøpe oss tørketrommel, men aner ikke hvilket merke vi skal kjøpe. Noe dere vil anbefale, men som samtidig ikke koster flesk?
frøken blå Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Miele er best - siden du spør. Men (det er jo alltids et "men"), den koster nok litt mer.... Den har også lenger garanti-tid, så spør i butikken når du handler. Jeg var selv hvitevareselger i 6 år. Ellers bør du satse på en tysk maskin. AEG, Bosch, Siemens. Eventuelt Baukneckt? Skal du ha kondenstrommel eller vanlig utluftning? Husk noen tromler er galvaniserte, andre er rustfrie! Lykke til! Kanskje det kan være et tips å ha "utsatt start"-knapp? Eller i det minste et display/vindu som viser resttid?
Chanelle med ♀♂♂♂ Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Vet du; etter å ha slitt ut to tromler på seks år, valset jeg inn på Elkjøp og sa; "Jeg trenger en tørketrommel som tåler seriøst, steinhardt bruk...." Og selgeren sa bare da at det er bare Miele som tåler det... Så Miele ble det;0) Men søsteren min har AEG, og skryter veldig av den:0)
ღhælgelainnღ Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 14. juni 2008 Vi skal ha med kondenstrommel. Blir nok et av de merkene som ble nevnt her. Tenke tenke...
frøken blå Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Når AEG-en min ryker blir det Miele! Selvsagt kan du få mandagsmaskiner i alle merker, men Miele ER best. Husker vi fikk beskjed om å ikke kalle de dyre men "litt mer kostbare", hehe.... Men man får, som kjent, hva man betaler for! Lykke til (synes det lukter Miele jeg....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå