Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var en her inne som sa at man absolutt ikke burde bruke Natusan sin babyolje... Hvorfor ikke det?

Har fått et par prøveflasker blant annet fra Natusan, og hadde håpt å kunne bruke disse før jeg trengte å kjøpe noen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tester viser at Natusan sine produkter har mange alergi og kreftfremkallende midler i seg,derfor bør ikke dette brukes.

Kjenner ei dame som brukte dette på sin baby,babyen ble helt rød på huden etter et par gangers bruk,gikk over til skikkelige produkter og babyen ble helt fin.

Skrevet

Huffa, skal kaste den oljen da, ja!

Hva er skikkelige produkter da?

Takk for svar, forresten :)

Skrevet

Jeg brukte Baby sebamed som fås kjøpt på apoteket til min datter og hun reagerte ikke på det. Vasket henne på gamle måten med klut og vann. Brukte en sjelden gang babyseba med sine våtservietter.

Skrevet

Og det er overhodet ikke noe synsing.... =o) Jeg er en av de minst hysteriske paa den type ting, men bruker ikke Natusan produkter paa baby nei. De ble tilbakekallet i 2004 av ymse grunner husker jeg, og det er nok et altfor kjent merke som tjener altfor mye penger og ikke har etikken helt i orden dessverre.

Skrevet

Det som er anbefalt er jo helst noen som er svanemerket,da kan du f.eks gå for Babyline,som du bl,a får kjøpt på apoteket. I den serien har de olje,såpe,sinksalve,salve,hudkrem,anskiktkrem,solkrem og pudder,så det er bare å velge det som du måtte føle behov for. Andre merker som også er bra,men finnes utrolig mange dårligere merker på markede,desverre.

Skrevet

Sønnen min har en hudsykdom og hudlegen anbefaler å bruke vanlig olivenolje i vannet. Enkelt og greit :)

Skrevet

Alle jeg kjenner har brukt Natusan sine produkter..og aldri hørt noe negativt om det...bruker de på meg selv også. Smører magen min og kroppen etter dusjen og synes oljen er deilig. Hvor står det om dette??

Skrevet

Hverken jeg eller pappaen til snupp har noen allergier i familien...

Men snupp fikk skikkelig utslett etter å ha brukt natusan babyolje!!!

Trodde jo det skulle være bra, siden det er et kjent merke, men flaska gikk rett i søppla...

Jeg kan også anbefale Babyline, midle og fine produkter =)

Skrevet

Søk på Natusan på www.gronnhverdag.no, så får du en del treff.

De har vel forandret noe på innholdet de senere årene, men her i huset kommer det ikke innom dørene ;)

Skrevet

Hei:) Jeg er bare på besøk her inne fra 2 tri, og er 2.gangs. Jeg vil virkelig råde deg fra og bruke natusan! Jeg prøvde det på meg selv da jeg gikk med prinsessa i magen, bare for og smøre magen, og fikk et hissig rødt utslett som både klødde og svidde etter bare 2 dagers bruk! Jeg fikk sjokk, for jeg har jo brukt natusan sine produkter før og ikke reagert. Etter den opplevelsen så har jeg ligget langt unna natusan sine prod..

Skrevet

Gjelder våtservietter og? :( har hamstret litt, var billi se..

Skrevet

Også på besøk fra 2. tri.

Gå inn på testene til tv2 hjelper deg så skjønner dere hva vi mener, men ja det er mange som tåler disse produktene også selv om de inneholder alregifremkallende midler.

tv2 hadde forandra siden sin litt men her er samme testene:

www.nettavisen.no/hjelperdeg/tester/klaerogutstyr/barn

Skrevet

Jøss! Så rart at Natusan får fortsette å selge produktene sine, da!

Tusen takk for mange nyttige svar! Jeg skal helt klart styre unna Natusan-produkter når jeg handler inn til snuppa!

Skrevet

Ser at den uparfyrmerte olja til Natusan får toppkarakter, så den kan beholdes hvis det er den en har fått prøver på. Så utrolig dumt at det nesten bare er Natusan sine produkter å finne i dagligvarebutikkene (i hvertfall her jeg bor)!

Skrevet

Mmiljemor¤first¤ Det gjelder alle Natusan sine produkter

Skrevet

en venninne av meg brukte tilfeldigvis natusan sine våtservietter for å fjerne maling på hendene...det forsvant lett som bare det..jeg tør ikke bruke det etter jeg hørte om det.men er jo veldig rart at de får fortsatt selge det hvis det er skadelig!!men oljen vet jeg ikke noe om..har brukt den selv noen ganger og har ikke reagert noe på det..den med aloe vera da..

Skrevet

Hmmm, så rart. Jeg har kjøpt Natusan babylotion fordi jeg synes den lukter så godt og minner meg om baby, men kanskje jeg ikke skal bruke den da? I tillegg er det jo mye Natusanprodukter i de gratis babypakkene man får gjennom Pampers og sånn...

Skrevet

En faktor som er veldig viktig å kjenne til er at Natusans produkter er testet på dyr. Dvs smertefulle dyreforsøk. (Se feks PETA sin liste over produsenter som gjør dette.)

Det er enda en god grunn til å styre unna Natusan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...