Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Holder på med 4 forsøk, og skulle få sette inn på dag 5 for å se om eggene klarte seg.

Men så fikk jeg en telefon i dag på dag 2 at jeg måtte komme inn i morgen på dag 3 for å sette inn 2 egg med fragmenter. (det var de 2 eggene som var igjen av 8 befruktede i går)

Kjenner hele forsøket gikk i vasken, og har ingen tro på at dette kan gå.

Er det noen som vet noe om dette?? eller har en solskinns historie de vil dele med meg??

hilsen en som leter etter håp.

mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Dette er som å høre min historie, bare at med meg skjedde dette på første ivf.

Jeg fikk ut 10 egg, og planen var å sette inn ett av disse på dag 5.

På dag 2. fikk jeg beskjed om at det ble innsett dag 3 istedenfor, og da jeg kom på innsetting fikk jeg beskjed om at eggene hadde mye rusk og fragmenter i seg. Det jeg fikk satt inn hadde delt seg fint, men inneholdt altså mye fragmenter som jeg så på bio.ing ikke syntes var noe særlig bra.

Ingen av mine andre egg holdt til frysing, selv om 8 av 10 ble befruktet.

.......Og her kommer solskinnet: Egget funket som bare det, og blodprøven viste at jeg var GRAVID, og hadde lyktes på første forsøk :)

Jeg er nå 18+6 uker på vei. Magen vokser, og alt er helt normalt. Jeg har vært på 2 UL, og begge viser en perfekt liten sprell levende krabat.

Så det kan gå bra, selv om du i utgangspunktet har fragmenter på eggene. Ikke mist håpet!

Skrevet

hei babyklar*gravid*

Takk for at du reddet kvelden min, for første gang i dag klarte jeg å smile litt.

Får vell i allefall gi det en sjanse.

Takk igjen.

mvh

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...