Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Hva skjer? Dette må dere se å få fiksa snart. Får jo ikke endra profilen min eller noe!
Anonym bruker Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Har fått den beskjeden i snart 2 uker jeg, dumt å ikke komme inn på sin egen side ja. Er på tide å gjøre noe da.
Moderator Hannah Skrevet 15. juni 2008 #3 Skrevet 15. juni 2008 Dessverre foreligger det fortsatt ingen permanent løsning på dette problemet. Derfor må hver og en som får dette problemet sende mail til [email protected] og så vil hun fikse din egen side.
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2008 Vel, jeg sendte mail samme dag som du svarte, Moderator Hannah, men det er ikke fiksa enda!!
Moderator Hannah Skrevet 20. juni 2008 #5 Skrevet 20. juni 2008 Det betyr at webmaster Janne har hatt mye å gjøre. Jeg har fikset siden din nå siden du har ventet såpass lenge:-)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 20. juni 2008 Forfatter #6 Skrevet 20. juni 2008 Tusen takk! Ha en fortsatt fin kveld, og god helg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå