Gå til innhold

hva koster en emmaljunga classic duo combi vogn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet hva det koster med en slik vogn i dag? kan få kjøpe en 2007 modell til 4000 ca... er det billig? hva koster en ny?

Skrevet

Jeg har kjøpt emmaljunga mondial duo combi med classic understell. Med stelleveske og regntrekk, kostet den 7600 svenske. Ca 6500 norske. Tror vogna koster 7600 i Norge.

Skrevet

Jeg kjøpte en slik ny i Sverige nettopp, kostet ca 7500 svenske (= ca 6300 nok). Hørte norske priser på denne fra 7500 til 8500 kr.

(Classic understell, med regnnett og myggnett og stelleveske.)

Skrevet

hvor kjøper dere utstyret i sverige? må dere bestille eller har de det meste inne på lager? er helt ny på dette eg...

Skrevet

Kattis babyshop i Strømstad har Emmaljunga. Ellers er det baby butikk på Svinesund og Nordby senteret. Den vogna jeg skulle ha hadde de ikke på lager når jeg var der i slutten av februar. Vet ikke hvordan det er nå. Ring ned å spør:) www.kattisbabyshop.se

Skrevet

Mange bestiller i sverige for man sparer ca. 1000 kr på det, men hvis det er langt å kjøre går jo pengene man sparer bort i bensin ofte. I tillegg skulle det oppstå noe ang reklamasjon kan det være litt langt å reise.

Det er mange butikker i Norge som også har emmaljunga og leveringstiden er sjelden noe lengre her enn i sverige.

Den koster 7385 her i Norge tror jeg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...