LilleVackreAnna Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Kan ikke skjønne hvorfor ikke! Jeg drikker det ganske ofte, og har aldri tenkt jeg burde la det være nå. Det er jo bare fruktsalt.
mor-igjen Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 14. juni 2008 flott. Jeg er kanskje litt vel nervøs.... (;
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 jeg drakk nyco hver morgen den første mnd mot kvalme. kan ikke se noe problem med det.
<3<3 Skrevet 14. juni 2008 #5 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har bare hørt at man ikke skal ta link!! Ikke hørt noe om nyco..
Trønderpia80 Skrevet 15. juni 2008 #7 Skrevet 15. juni 2008 Jeg spurte jordmor om dette og hun sa at man ikke burde overdrive det utover i svangerskapet fordi det var så mye salter i det. Hun sa også at de har noe som er mer anbefalt for gravide på apoteket. Men nyco er ikke farlig da, bare kan binde mye vann i kroppen...
Med spire nummer fire<3 Skrevet 15. juni 2008 #8 Skrevet 15. juni 2008 Gaviscon halsbrann tabletter er for gravide, kjøpes på apoteket. De smaker ikke så galt heller. Har hatt det i begge de to svangerskapene, og nå i dette:)
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #9 Skrevet 16. juni 2008 Gaviscon er topp. :-) Mitt femte svangerskap og blitt hekta på disse tyggetablettene i hvert eneste svangerskap. Har vært lite halsbrann til nå, men nå har det begynt så heldigvis at Gaviscon finnes. :-))
Gjest Skrevet 16. juni 2008 #10 Skrevet 16. juni 2008 hvorfor kan man ikke ta link?... d gjør jeg... d står jo at d ikke er farlig for gravide....
Madamina Skrevet 16. juni 2008 #11 Skrevet 16. juni 2008 Hva med Gaviscon (legger seg som et lokk oppå magesekkens innhold) eller Novalucid (nøytraliserer magesyren og tar svovelsyren med ut). Novalucid er best synes jeg. Men det er ulike årsaker til halsbrannen. Enten for sur mage eller at maginnholdet presses oppover pga magen under eller slappe lukkemuskler (hormonelt).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå