Gå til innhold

parasoll til vognen, pynt eller nyttig?

Anbefalte innlegg

Jeg har lest at man ikke skal ha helseteppe foran åpningen på vognen, syns det er litt rart jeg da men.

Funker det å bruke parasoll eller er den bare i veien? Syns ikke den ser så praktisk ut. Vi skal til Sverige til uka og lurte på om vi evt skulle kjøpe den da, hva mener dere?

Fortsetter under...

Annonse

Kjempe kjekk! Men ikke akkurat pynt.. Det er ikke anbefalt å bruke helseteppe fordi det blir for dårlig sirkulasjon i luften inni vogna. Barnet trenger like mye frisk luft som oss og du kan jo selv tenke deg hvordan det er å ligge inni en lun kalesje med et teppe forran åpningen en sommerdag.. Jeg ville følt meg kvalt av stillestående dårlig luft. Selvom det er hull i helseteppet så er det ikke nok til å få god nok sirkulasjon i luften. :)

Jeg bare smører beina godt m sunblock og henger en gulpeklut over bøyla, så det blir skygge på beina, da blir ikke mini brent på beina. Synes parasoller ser fjollete ut og virker litt styr å bruke det siden man må flytte på de heletiden...men har aldri prøvd de selv så mulig jeg tar feil der..

Solskjermen så veldig fin ut den, men den passer ikke til min fashionbagen til teutonia. Synd.

Ble liksom ikke så mye klokere av dette. Får vel prøve selv da. Hvor mye koster parasolen tro? I Norge og evt Sverige?

jeg har prøvd meg gulpeklut over bøyla, den henger der ca1 sek, så har ungen min revet den av og putta den i munnen:-) derfor blei det parasoll:-)

smører selvfølgelig i tillegg da, men med parasollen blir det ikke så varmt på beina, siden de ikke får direkte sol

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...