Helena og Klara Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Hei! Jeg kan ikke møtas på måndag på hjemmetreffen, men jag syns det er ett kjempebra sætt att ses. Det blir nog mer socialt och flera får læra kænna varandra. Jag kan tænka mig att ha en hjemmetreff i begynnelsen av juli, nær vi er tillbake från ferie i Sverige. Då er alla gravide i byn varmt vælkommna! Jeg sjælv har termin den 11:e september, skummelt dato...! Ha det triveligt på hemmetreff og på Aunegården neste uke. Legger in en treff så snart jeg funnit en dag som passar. Hilsen Helena/Kiwifrukt (håper ni forstår min svorska, det er vanskeligt att skriva på ett språk som er så likt svenska, mye førvirring...;o)
Tonemor 28 år Skrevet 15. juni 2008 #2 Skrevet 15. juni 2008 Så koselig da Helena Forhåpentligvis har jeg født da, men ellers har jeg lyst å komme! Hehe...
Lykkelig85 Skrevet 17. juni 2008 #3 Skrevet 17. juni 2008 Veldig koselig ja Om jeg ikke dukker opp på så mange andre treff så dukker jeg sikkert opp på hjemmetreff Bare si hvis jeg skal ha med noe også når du finner dato hvor det passer
Surgodis Skrevet 18. juni 2008 #4 Skrevet 18. juni 2008 Hjemmetreff var gøy så det er jeg med på flere ganger:) Kan helt sikkert ha treff hos meg en gang også..
La vita è bella <3 Skrevet 25. juni 2008 #5 Skrevet 25. juni 2008 Jeg kommer også gjerne på hjemmetreff! Er på ferie ut neste uke, så å møtes etter det hadde vært koselig
Helena og Klara Skrevet 18. juli 2008 Forfatter #6 Skrevet 18. juli 2008 Hei! Ændrade ferieplaner har gjort att jag inte haft møjlighet att ha en hjemmetreff ænnu...men jag har som målsættning att få till en treff någon gång i augusti ) Återkommer med dato... Var på IKEA i Haparanda igår, oj så mycket man kan handla dær, speciellt barnsaker! Har fullt upp med att få allt på plats nu ) Ska bli skoj att få inreda ett barnrum. Håper vi ses på en treff framøver, men det er ju lite vanskligt under ferien. Får bli mer social i august igen! Ha det fint! Helena.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå