Gå til innhold

Erfaringer med Gaia og Ko stelleveske?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og hvor lenge bruker en egentlig stelleveske...??

Skrevet

HEi :)

Jeg har Gaia & co stelleveske.

Først når jeg fikk den syns jeg den var veldig stor siden vogna mi er så lita og snerten :) men jeg trenger virkelig all plassen ser jeg nå. Får plass til tepper og klær og bleier og alt jeg trenger. Smarte rom på utsiden til lommebok, telefon og nøkler.

Det følger med stelleunderlag og en vanntett boks til våtservietter. Denne fyller jeg med våte mesoft kompresser så slepper jeg å bruke våtservietter på tur.

Den er utrolig fin så når jeg ikke trenger stellevekse lenger er den kjempe fin å bruke som veske/bag f.eks. på stranden siden den er vannavstøtende :)

Skrevet

Ååå-tusen takk for svar! Virker kjempegrei syns jeg, men er greit å høre om erfaringer. Tror du denne er vannavstøtende? Vil gjerne ha det siden den er lys ser du... Den stelleveska jeg har nå er så tung å åpne, og er gått litt i stykker. Han er 10 mnd, men rekner med at vi kommer til å bruke den en stund til, i tillegg vil vi gjerne ha to tette, og da er det ikke lenge til vi får brukt den igjen... ;-)

http://www.mammamya.no/productdetails.php?product=147

Skrevet

Ok.... måtte du betale mye i toll?

Skrevet

Jeg husker ikke, tror ikke det. Tror man kan sleppe toll hvis man skriver det er gave. Jeg gjor ikke det men hører mange her inne sir det når de bestiller fra utlandet

Skrevet

Den er veldig praktisk med mange smarte rom. Men jeg syns den var litt stor, får plass til alt jeg trenger i skip hop vesken, så derfor trenger jeg ikke en så stor vekse hengenes på vognen. Også liker jeg bedre måten skip hop er festet på vognen, med klipser. Dessuten passet ikke fargen jeg hadde den i så godt til vognen.

Skrevet

Jeg synes gaia vesken er litt stor til bare et barn :) vi har brukt petunia pb sin touring tote til snuppa og den er akkurat passe stor (også på filabel), nå som vi skal ha nr to blir det boxy fra samme merket og elizabeth eller gigi fra storksak.

Jeg klarer meg faktisk ikke uten stelleveske så lenge tuppa er med :) hun er 2 år nå..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...