Heaven har født::) Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Vet ikke hva det er i magen enda,men guttenavnet er klart . Vi har liksom tre jentenavn vi tenker litt på: anniken, nathalie, vanessa.men vil gjerne ha flere forslag. Tvillingene jeg har fra før heter richard og victoria, og minsta heter renathe.... Håper på mange forslag:)
Gjest Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Nathalie er kjempe fint. Anniken er også fint, men liker Annika eller Jannike bedre. Jeg liker ikke Vanessa så godt. Andre forslag: Elisabeth Alexandra Cecilia Jenny Julie Isabelle Matilda Linnea Sofia Ella Milla Noen du liker?
mamma&urokråka Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Av de tre du har syns jeg 1.Anniken 2.Nathalie og 3. Vanessa.. Hva med: Benedikte Elisabeth Selma Pernille Olivia Oline Carina Cornelia
Lene J Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Janikke Cornelie Kristiane Rebekka Dorthe Sunniva Elisabeth Leona Fredrikke Amanda Aurora Hedvig Olivia Pernille Tatjana
TrippelGlede<3 Skrevet 4. mars 2012 #6 Skrevet 4. mars 2012 Fine navn på barna dine 1. Nathalie (superfint!) 2. Vanessa (også søtt) 3. Anniken (det liker jeg ikke no særlig...) Noen andre forlag: Bendik, Fabian, Nicolas, Fredrick og Eric. Likte du disse??
LoveDove Skrevet 6. mars 2012 #7 Skrevet 6. mars 2012 Hvorfor svarer dere på en nesten fire år gammel tråd? Jeg tror kanskje barnet har fått navn.
Moden mamma til 3 :) Skrevet 6. mars 2012 #8 Skrevet 6. mars 2012 Noen som ikke følger med og ser hvor gammel tråden er, vet du...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå