Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Livet føles så totalt meningsløst. Jeg har mistet det kjæreste i livet mitt, ei nydelig lita jente som var så inderlig ønsket. Skjønner ikke hvordan livet skal gå videre herfra. Savner henne så vanvittig. Prøver å skjerpe meg, selvsagt går livet videre. Men det føles ikke sånn. Hvorfor i all verden skal det det? Hvorfor skal jeg få leve videre, og ikke lille tulla mi?

Jeg skulle ryddet vekk klær og leker. Men greier ikke. Samtidig river det meg i stykker å se alt hun har lekt med. Det bare står der, helt i ro. Ingen som leker med det. Snuser inn i klærne hennes, knuver dem inntil meg... Men hun er og blir borte.

Jeg trenger en mening med livet!! For nå er den totalt borte! Kjæreste, kjæreste lille engelen min. Skulle så gjerne vært sammen med deg. Skulle så gjerne hatt deg her.

Savner deg......

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138002921-meningsl%C3%B8st/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, får helt vondt inni meg når jeg leser innlegget ditt. Livet er så urettferdig når slikt skjer. Kondolerer så mye. Kan jeg få spørre om hva som skjedde med din lille jente? (ikke meningen å være ufølsom eller frekk ) Håper du får mye hjelp fremover og at du har noen å prat med. Skal tenne et lys for din lille jente nå.

Huff, jeg begynner å gråte selv om jeg ikke kjenner deg. Det er umenneskelig å måtte gå gjennom noe slikt. Vi har mistet en liten baby i nær familie så jeg vet litt om hva du går igjennom. Det er veldig viktig å prate masse om det! Har også hørt at det skal være en bra nettside som man kan veksle erfaringer med andre som har opplevd det samme, men du har sikkert hørt om den: www.englesiden.com

Håper du har noen rundt deg som du føler deg trygg med!

Kjære deg, dette var vond lesing! Jeg har selv vært der du er nå, og kan med sikkerhet fortelle deg at det blir lettere.. Ser kanskje ikke sånn ut nå, men med tiden finner du ting å glede deg over og en mening med å leve videre uten engelen din. Leker og ting skal bare stå til du føler deg klar til å fjerne det. Det er vondt å se på alt det, men ikke gjem det vekk før du er klar!

Jeg er på englesiden, og det har hjulpet meg gjennom veldig mye..

Håper du har noen rundt deg! Mange klemmer fra meg

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...