Gå til innhold

Er det mange her som har tatt tidlig ul?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tok på Volvat i går. Var da 14+6. Som alle andre sier; det var helt fantastisk, og absolutt verdt 790 kr. Jeg hadde gjerne betalt det dobbelte og. Jeg ble så letta når jeg fikk se det lille hjertet banke og de bittesmå beina sprella. Både samboer og jeg var helt i skyene når vi gikk ut derifra igjen med bilde av babyen vår i hånda og forvissing fra legen om at det så veldig bra ut. Gleder meg enormt til ordinær UL om ca 4 uker.

Gjest yrild

Har tatt 2, en i uke 8 og en i uke 12. Bor i Sveits og her er det helt vanlig. Neste og siste gang blir i uke 22 og d agleder vi oss til a se kjønn!!??

Det er en fantastisk opplevelse å se den lille!! For meg var den nesten sterkest i uke 8, bare å se at det faktisk var noen der, imens for Pappaen var uke 12 sterkere med tilløp til kongevinking og turning :-) anbefaler det til alle!! Er verdt 1000kr!!

Klem

Var når jeg var 13+2, hadde blødd så var for å sjekke at alt var ok.

Var egnetlig ikke sånn kjempestor opplevelse, for var bare fort inn, opp i stolen, legen sa at hjerte slo og 'her er det noen hjemme', ferdig!

Var bare såvidt jeg greide å se skjermen, men fikk sett at h*n lå å duppa det :) Så ut som h*n vinka.

Så fikk jeg med ett bilde.

Gleder meg til den ordinære ultralyden, da blir det vell roligere og bedre tid, så jeg får se litt mer :)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...