Gå til innhold

Easy walker vs TFK vs OTH

Anbefalte innlegg

Er i tvil.

Har falt vedlig for Easy walker sky, men syntes den var komplisert ift å ta av og på bagen på understellet ift TFK og OTH. Lurer også på om bagen og sportsdelen er lun nok. Synes EW har vedlig fint design og bagen er stor, samt at det er en lett vogn og flott å legge sammen og slå opp. Men usikker på ok kallesjen dekker godt nok ift TFK sin. Og kallsejen på sportsdelen er mindre ruvende på EW, noe jeg liker rent utseendemessig, men kanskje er det bedre med en ruvende kallesje for lillebanet som skal sitte inni der. Har dere noen erfaringer og innvendinger?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138002460-easy-walker-vs-tfk-vs-oth/
Del på andre sider

Fortsetter under...

EW og OTH er så like at det er design som avgjør. Fordelen med EW er at den er litt billigere. Men OTH er litt tøffere mener nå jeg da..

TFK sies it i sammenligning med de to andre er litt bedre for barnet og litt verre for moren/faren. Litt mer komfort til barnet. Men trilleegenskapen er noen nivå under de to andre.

Tror kanskje OTH har det beste trillekomfortet.

Jeg hadde det samme dilemmaet da jeg skulle ha vogn. Strøk TFK av listen da jeg syns sportsdelen ble litt for ruvende og høy/stor.

Vi endte opp med en EW sky til slutt. Jeg syns kanskje bag'en til OTH er noe penere enn EW sin, men bag'en til OTH'en er mindre (og noe grunnere), og kan dermed brukes kortere enn bagdelen til EW. Dette var ganske avgjørende for meg som får julibarn og ønsker å bruke bagdel så lenge som mulig i vinter med pose etc som tar plass.

I tillegg blir understellet til EW og OTH ganske forskjellige sammenlagt - OTH blir flatere men ganske mye lengre enn EW - syns det er lettere å plassere EW sammenlagt i bil, men det er kanskje en smakssak og avhengig av biltype.

Jeg har jo ikke tatt i bruk vogna enda, men syns den virker god å trille, tror OTH og EW er ganske likeverdige her. Lykke til med valget :)

Annonse

Tror TFK bagen er ca 80-82 cm lang. Jenta mi brukte den med voksi til 7 maan. Jeg syntes sportsvogna var altfor stor da hun var 7 maan (drukna liksom...), + at hun ville se meg. Den er ennaa stor naa som hun er 15 maan, saa den passer nok godt store barn. Jeg syns vogna er veldig ruvende (veldig flott som bagvogn) som sportsvogn. Naar man setter stormtrekket paa ser den ut sem telt :) Men det er nok veldig komfortabelt og godt med plass for ungen og det er jo viktigst. Kjempepluss med TFK er að man kan ta opp fotbrettet - bruker det bestandig.

Men TFKen er litt tyngre og virker större. Jeg har litt problemer med höydejusteringen paa styret (enten for höyt eller for lavt.......), men har aldri hört noen andre klage over det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...