Funnet-håpet -igjen Skrevet 14. juni 2008 #1 Del Skrevet 14. juni 2008 Fikk ingen svar sist, så prøver igjen da dette er veldig viktig for meg! Da måtte jeg inn til dere... Dere er sikkert helt supre damer, men som dere skulle jeg helst ikke hørt til her! Men nå gjør jeg nå det. Mistet for tre uker siden min tredje baby på ett år. Nå skal vi til med utredning i august. Det jeg lurer på er om noen av dere har tips til hva jeg skal be om, og om det er sykehus som er "bedre" enn andre til dette??? Jeg har blitt 34 år, så føler at jeg ikke gidder gå til noen som ikke gjør det skikkelig. Bor i Tromsø, men har mulighet til å få komme til f.eks Rikshospitalet. Veldig takknemlig for svar!! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138001940-pr%C3%B8ver-igjen-anbefalte-sted-for-utredning/
kirsty*2barnsmamma Skrevet 15. juni 2008 #2 Del Skrevet 15. juni 2008 Vet om ei i Oslo som mange med diagnose habituell går til. Det er hun som skriver ut 10-dobbel dose til sine pasienter, så jeg har begynt å ta det selv nå. Har ikke vært til henne da, jeg bare tygger 10 tabletter om dagen hehe... ellers vet jeg ikke om nmoen er bedre enn andre. Selv valgte jeg å gå privat fordi jeg følte jeg ikke fikk hjelp av det offentlige, jeg gikk på Volvat her i Bergen. I tillegg skal jeg også begynne med akupunktur. har funnet meg ei som kjenner godt til dette emnet, ble anbefalt hene av IVF klinikken her på haukeland. Jeg har alltid vært sånn som fryser lett, og føler meg kald innvendig, spesielt i livmoren når jeg har vært gravid. Hun aku dama sa dette var en diagnose innen kinesisk medisin (hunsker ikke hva hun kalte det) og er ofte en vanlig grunn til habituell abort. Så hun skal behandle mg for denne fryseboksen min innvendig hehe... Har du prøvd akupunktur? En vanlig utredning for habituell abort er den samme overalt da, så du kan jo ta den i Tromsø, og om du vil deretter ha videre utredning kan du jo heller da se deg om etter noen med mer erfaring? Ikke vits i å reise langt når de bare tar de samme prøvene uansett... Dette ble litt rotete hehe... har det litt travelt... Lykke til da! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/138001940-pr%C3%B8ver-igjen-anbefalte-sted-for-utredning/#findComment-138009103
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå