Sunniva78 har to små Skrevet 14. juni 2008 #1 Skrevet 14. juni 2008 Ender opp med å bruke strømpebukse, for da har han noe på føttene hele tiden. Har jo så mange myke deilige bukser også, men alle sokker detter av, og han blir kald på føttene... Så da dropper jeg som regel buksene. Noen som har funnet noen sokker osm sitter godt uten å stramme??
Lillesøster/bror til tulla? Skrevet 14. juni 2008 #2 Skrevet 14. juni 2008 Hehe, har sagt flere ganger at den som finner opp sokker som ikke faller av babyer kan bli rik :-) Her har vi ikke funnet noen sokker som holder, men vi har funnet ut at dersom du trekker sokken utenpå buksa, så faller de ikke så lett av.
mathildas_mamma Skrevet 14. juni 2008 #3 Skrevet 14. juni 2008 Må si oss veldig fornøyd med sokkene vi har kjøpt på H&M. De er "ribbestrikket", og brettet dobbelt (og så er de tynne, ikke de tykke klumpete). Dersom man ikke bretter de så går de helt opp til knærne. Og da sitter de som støpt!!! Hvertfall på vår lille sumobryter Gjelder forsåvidt de ribbete sokkene fra Lindex også
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. juni 2008 #4 Skrevet 14. juni 2008 Har bare sokker fra HM, hvite ribbestrikkete som jeg bretter ned. Tynne gode bomullssokker, og har aldri brukt noen andre på han.
Sunniva78 har to små Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 14. juni 2008 Hmm, jeg har disse ribbestrikkde fra HM jeg også. Men synes de strammer, mini får skikkelige sokkemerker og det ser jo ikke behagelig ut. Men har ikke prøvd å ta de på uten å brette ned, skal prøve det:-) Blir nok fin med knestrømper ja, hehe...
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 14. juni 2008 #6 Skrevet 14. juni 2008 Når en bretter de ned kommer jo bretten helt nede der som leggen er tynnest. Er litt sokkemerker etter en hel dag, men er nok ikke så ubehagelig. Når jeg går med sokker selv, ankelsokker får jeg også lignende merke- men gjør jo ikke vondt. Har også hatt de helt opp som knesokker, men det både så dumt ut- og ga mere sokkemerker.
Sunniva78 har to små Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 14. juni 2008 Nei, det er vel ikke direkte ubehagelig i den forstand... Men stopper jo litt blodsirklulasjonen. Vel, får prøve meg litt frem.
jentelykke + guttelykke Skrevet 14. juni 2008 #8 Skrevet 14. juni 2008 Jeg har kjøpt noen helt hvite noen på KappAhl, de sitter kjempegodt. De er lengre enn de på H-M og Lindex. De faller også av på jenta mi. Strammer heller ikke like mye, tar igjen på at de går lenger opp på leggen.
Sunniva78 har to små Skrevet 14. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 14. juni 2008 Ok, da skal jeg sjekke på KappAhl:-)
Yrha Skrevet 14. juni 2008 #11 Skrevet 14. juni 2008 Ribbestrikkede sokker fra Gap er kjent som de eneste som sitter i England og USA. Slektninger har sendt meg haugevis, og de sitter som støpt. Så har dere muligheten, få tak i disse! De var redningen for meg, fordi jeg hater å bruke strømpebukse på babyen.
Jewel m/jente får gutt Skrevet 14. juni 2008 #12 Skrevet 14. juni 2008 Har sokker fra både KappAhl og Barnas Hus. De er litt lange, men det er bare og brette de nedover, og de detter ikke av her i huset hvertfall
camosilla Skrevet 14. juni 2008 #13 Skrevet 14. juni 2008 Nowali er kjempefine! strikk rundt ankelen så de sitter godt uten å stramme på leggen. Kjøpte på Reflex
lille sprelle Skrevet 15. juni 2008 #16 Skrevet 15. juni 2008 Laban og Labboline (eller noe sånt, på glassmagasinet) har noen fine i frotte som er gode. Det samme har Fru Lyng i ull. Vi bruker imidlertid alltid bukse på babyen fordi hun lett blir kald, de holder ihvertfall bra da.
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 15. juni 2008 #17 Skrevet 15. juni 2008 3 pack (ribbestrikket) fra H&M ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå