Gå til innhold

Hvor mye koster toastmasteren deres??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har bestillt en som koster 7000,- Synes dette var forferdelig dyrt... Eller er det normal pris??

Skrevet

Ingenting..

Mitt søskenbarn skal være.. Skjønner liksom ikke helt det med å leie inn noen ukjent som toastmaster.. Toastmasteren skal jo kjenne brudeparet, og kunne komme med artige historier o.l..

Så ja, jeg synes 7000 kr er SYKT dyrt!

Skrevet

Jeg er veldig enig med Fantasiløs, hvorfor betale for noe som man bør kunne finne i sin omgangskrets?

For meg hadde de 7000 kronene vært å kaste penger ut av vinduet.

Skrevet

7000,- for en toastmaster når du sikkert kan få h*n gratis!

vi skal ikke betale for våres toastmaster og heldigvis for det.....

må jo tenke litt på at toastmastern må kjenne dere litt også kan neppe bli det samme med en fremmed synes jeg. :(

Skrevet

Vi valgte å ha en gammel venn av pappa istedenfor en av gjestene. Han er veldig flink til å være toastmaster. (har vært det flere ganger). Angra ikke et sekkund. Han var fanastisk under hele bryllupet! Men å betale han 7000,-, det hadde jeg aldri gidda. Han fikk en flaske cognac, og det var det :)

Skrevet

Veldig koselig å bruke en venn av brudeparet som toastmaster. Det er jo også en ære, og da får man delt på oppgavene blant venner. Å bruke en fremmed som toastmaster virker litt meningsløst og upersonlig.

Skrevet

Jeg ville personlig ha foretrukket en venn eller et familiemedlem som kjenner oss til å ta på seg jobben som toastmaster, men man har jo forskjellige preferanser. Om dere skal leie en "proff" til å være toastmaster syntes jeg forøvrig ikke at 7000 er dyrt. Husk at vedkommende skal bruke mye tid før bryllupet til å forberede seg,både i form av møter med dere og på egenhånd. I tillegg er det flere timers arbeid under selve bryllupet, dette vil sannsynligvis være en lørdags kveld/natt, som også krever tillegg for ubekvem arbeidstid. I tillegg kommer arbeidsantrekk som må anskaffes/renses, transport, overnatting(?), osv.

Skrevet

Synes som de andre her ikke noe om innleide toastmastere. I alle bryllup jeg har vært som har hatt innleid toastmaster har dette vært ganske så tragisk. Toastmaster skal kjenne brudeparet godt. Vi skal ha pappa som er familiens faste toastmaster i slike sammenhenger!

Skrevet

Vi hadde en som både var toastmaster spilte live musikk hele kvelden. Han er proff og vi betalte 10.000 for det hele. Utrolig fornøyd :)

Skrevet

Hos oss skal svigerfar være toastmaster. Han gjør det gratis. Synes 7000,- var litt i dyreste laget for en toastmaster ja.

Vi kunne ikke tenkt oss å leie inn det, vil heller bruke en som kjenner oss godt.

Skrevet

5000 koster han vi har bestilt.Kunne ikke tenkt meg å bruke min eller hans familie.selv om det er noen som hadde klart det.Han her er kjempe god

Skrevet

Har aldri vært i bryllup med innleid toastmaster jeg. I alle de bryllupene vi har vært har toastmaster vært venner eller noen i familien til brudeparet, og som kjenner brudeparet (og den del av talerne) godt. Vi kommer også til å velge en av gjestene som kjenner oss godt til toastmaster.

Skrevet

Vi skal betale 5000 kr for våres toastmaster. Ingen av oss ser for oss noen av våre venner/familie som kan passe som det, så vi har valgt en gammel kjenning av oss begge, men aldri vært nær, som driver innen showbuiss. Blir garantert en morro kveld, og historier om oss etc kan familien/venner ta seg av underveis og toastmasteren står for annen underholdning :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...